"Укравтодор" приступає до будівництва автодоріг на умовах концесії. Держслужба планує притягнути концесіонерів для будівництва 3 тис. км платних автодоріг, повідомив глава "Укравтодору" Володимир Демішкан.
За його словами, відомство вже провело переговори з шістьма компаніями відносно реалізації таких проектів, і дві з них приступили до розробки проектів. Найбільший інтерес інвесторів, стверджують в держслужбі, викликають дороги Львів - Умань, Умань - Сімферополь і Харків - Сімферополь, а також Велика Окружна дорога під Києвом.
У "Укравтодорі" уточнили, що в даний момент перед відомством стоїть завдання-максимум - притягнути під концесійні проекти до 200 млрд грн кредитів впродовж 5-6 років.
"Будівництво реалізовуватиметься повністю за рахунок інвестиційних засобів, без участі держави.
Гарантією повернення кредитів буде прибуток концесіонера, який він отримає незалежно від рівня трафіку.
Платні дороги незвичні для свідомості українського автомобіліста, але плату обіцяють зробити "м'якою". Швидше за все, вона стягуватиметься в розрахунку не на 1 км дороги, а за певний період часу.
Ціну призначить концесіонер, але вона буде не вище затвердженої Кабміном планки. Приватні автовласники не дуже постраждають, а ось основний удар переймуть на себе великовантажні авто і транзитний транспорт: для них ставки будуть встановлені на рівні європейських", - говорять в "Укравтодорі".
Нагадаємо, що велика кільцева дорога навколо Києва також має бути платною. Проект будівництва 213-кілометрової дороги вартістю 55 мільярдів гривень буде затверджений уже в середині 2011 року. Наразі триває пошук інвесторів. Про це повідомляє ТСН.
13-06-2011, 12:06
0
2 380