RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

Переговори про створення зони вільної торгівлі між Україною та ЄС знову зайшли у глухий кут - цього разу через цукерки.

Українська сторона вважає високе мито на свою кондитерську продукцію невиправданим, передає "Deutsche Welle".

ЄС хоче запровадити 50% мито на певні товари українського виробництва, зокрема йдеться про цукерки.

У Брюсселі непокояться, що українські кулінарні вироби складуть конкуренцію солодощам, виробленим у Євросоюзі.

Втім Київ на такі умови не погоджується, оскільки це може боляче вдарити по кондитерській галузі, де працюють 300 тисяч українців.
У Брюсселі вважають, що українська кондитерська галузь є добре модернізованою та конкурентоздатною.

Свого часу великі обсяги цукерок експортувалися з Україні до Росії, але під час напруження політичних відносин між Києвом та Москвою за президентства Віктора Ющенка, цей ринок значно зменшився.

Українські виробники намагалися обійти політичні перешкоди, перенісши виробництво двох фабрик безпосередньо до Росії.
Нині ж вони сподіваються знайти ринок збуту у Євросоюзі.

Під час переговорів українська сторона намагалася переконати представників ЄС у тому, що українські цукерки не будуть конкурувати із відомими бельгійськими виробниками шоколаду.

Втім, перемовники від Євросоюзу продовжують наполягати на запроваджені мита. За їхніми словами, до України висувають такі саме вимоги, як і до інших держав.

У Києві ж вважають, що ЄС вимагає від України того ж, що вимагав від країн-кандидатів на вступ до Євросоюзу.

Результатом таких компромісів було приєднання цих країн до ЄС. До України ж лише висувають вимоги, а натомість нічого не пропонують.
Водночас, впровадження високого мита на українські товари може означати, що багато українців просто втратять роботу.

"Українська правда"
Редактор: Igor
17-02-2011, 09:44
Коментарів 0 Переглядів 1 750

Теги -

[/center]Деякі монети датовані V ст. до н.е. – IV ст. н.е

Для кого можливі графіки відключень

Газовики просять споживачів перекрити крани на спусках перед газовими приладами та не відкривати до зазначеного часу
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
“Красиве, спокійне, проєвропейське місто”. Блог Галини Олійник
Віталій Кім поділився враженнями від Чернівців та поміркував, на що зараз слід витрачати бюджетні кошти.
Кому дісталися гуманітарні швидкі допомоги – секрет: чому посадовці на Буковині не готові це розказати
Державні відомства приховали інформацію про отримувачів дорогих авто з Італії під приводом "обмеженого доступу"
ВІДЕО Переглянути все відео

До церкви приходьте на всю Великодню службу, щоби відчути велич свята, радить єпископ Феогност

Міжнародна програма з ефектом особистої присутності за участі європейських артистів цирку та героїчного артиста, що отримав поранення під Бахмутом.

Alterra School – це територія іншого навчання. Тут поєднуються академічні студії з проєктною діяльністю. Цінностями школи є демократичний підхід, екологічність та практичність. Тьютори школи здійснюють індивідуальний супровід кожної дитини. Допомагають школярам ставити цілі та досягати їх. Сприяють розвитку емоційного інтелекту та формуванню так званих soft skills у дітей.

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.