Майже десять тисяч чернівчан зекономили час і нерви, звернувшись за довідками чи консультаціями до Дозвільного центру міської ради. Заклад підбив підсумки роботи за півроку. Тут за спрощеною системою протягом десяти робочих днів можна отримати документи дозвільного характеру та адміністративні послуги. За словами самих підприємців, основна перевага центру навіть не відсутність черг, а... відсутність хабарів.
– З Дозвільним центром співпрацюю з першого дня його відкриття і дуже задоволена, – запевнила приватний підприємець Яна ФОРТУНА. – Працювати стало значно легше. Всі проблеми вирішують надзвичайно швидко. Скажімо, лише вчора я подала заяву, а сьогодні вже отримала завірені документи. Тепер вже не потрібно стояти в довжелезних чергах, оббігати всі організації. Нещодавно ввели ще одну послугу – погодження проектної документації. Як юрист можу стверджувати, що в центрі працюють дуже грамотні спеціалісти, які надають досить розумні консультації. І тут зовсім не беруть хабарів, можу заприсягтися! Навіть коробку цукерок ніколи не пропонувала, боялася, що мене неправильно зрозуміють. Навіть не знаю, де вони знайшли таких чесних молодих людей.
Те, що в Дозвільному центрі не беруть хабарів, підтвердив і керівник центру захисту підприємців Ігор Кухарчук. Задоволений роботою центру і директор ПВКФ "Зірка" Орест Ластівка.
– Для зручності клієнтів у центрі створено три сектори: економічної діяльності, житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування та земельних відносин, – розповів керівник Дозвільного центру Петро ЛУЦІВ. – За кожним закріплений державний адміністратор, який приймає заяви, видає дозвільні та погоджувальні документи. З нами співпрацюють 25 місцевих і регіональних організацій та підприємств, які надають 93 види дозвільних документів. Найчастіше чернівчани звертаються до центру з питань організації комерційної діяльності, приватизації та оренди землі, виконання будівельних робіт, екологічних питань. У нас є скринька для анонімних заяв. Створили бібліотечку для підприємців.
– Дозвільний центр виправдав наші сподівання, хоча потребує подальшого розвитку, – сказав міський голова Микола ФЕДОРУК. – Найголовніша проблема – це супротив до відкритості. Є певні структури, які не можуть змиритися з тим, що до них не йдуть на поклін. Наступний наш крок – це поступовий перехід до системи, коли більшість адміністративних послуг та дозволів буде переведено на декларативний принцип.
Надія БУДНА
Факти
До Дозвільного центру подали заяви й отримали консультації понад дев’ять тисяч чернівчан.
Видано майже п’ять тисяч позитивних рішень, у тому числі 1392 дозвільні документи.
Відмови отримали 233 осіб.
Щодня тут приймають у середньому 60-70 відвідувачів.
Відділення Дозвільного центру відкрито на Калинівському ринку.
21-10-2010, 10:09
0
2 702