«Якщо лише чекати корпоративу, твоїй музиці буде «гаплик»

у номері / культура, шоу-бізнес / Наш гість
3 131
0
«Якщо лише чекати корпоративу, твоїй музиці буде «гаплик»
"Козак-рок" – так вони називають стиль своєї музики. Учасники гурту "Гайдамаки" продовжують активну музичну діяльність в Україні та за кордоном. А 13 січня музиканти приїдуть із концертом до Чернівців. Про новини гурту журналістові "МБ" розповів басист та один із засновників "Гайдамаків" Володимир ШЕРСТЮК.

– Якими подіями нині живе гурт "Гайдамаки"?

– У нас незабаром з’являться відразу два нові проекти. Їхні назви ми ще не вигадали. В обох гратимуть усі музиканти "Гайдамаків", окрім нашого лідера Сашка Ярмоли. Вокалістом першого проекту буде фронтмен "Плачу Єремії" Тарас Чубай. В іншому проекті співатиме Сашко Положинський. Не відкриватиму всіх карт наперед, однак скажу, що це буде зовсім інша музика, яку "Гайдамаки" не могли реалізувати.
Крім того, у нас нещодавно відбулася прем’єра кліпу "Про Андрія". Нині вона розповсюджується в соціальних мережах. Пізніше його транслюватимуть на музичних каналах. Наразі готуємо кліп на нашу обробку пісні покійного Сергія Кузьминського "Гей, Іване".

– Ти приїжджаєш час від часу на Буковину, однак "Гайдамаки" не так часто тішать чернівчан своїми виступами…

– Так, я часто приїжджаю до Чернівців, бо моя дружина родом із Буковини. А щодо виступів – то все залежить від пропозицій, які нам надходять від організаторів концертів. На жаль, Чернівці чомусь не можуть похвалитися музичною активністю. Знаю, що колись це місто навіть називали "колискою рок-н-ролу". Можливо, через фестиваль "Червона рута", який відбувся у вас 1989 року.

– Чимало українських гуртів "тікають" за кордон, щоби заробляти гроші там. "Гайдамаки" не виняток?

– Музикант просто зобов’я­заний їздити за кордон, щоби вчитися на прикладі інших гуртів. І це не лише заробіток музиканта, а ще одна можливість показати себе слухачам інших країн. Більшість українських гуртів, на жаль, працюють винятково на корпоративи або намагаються "засвітитися" на черговому талант-шоу. Однак це продукт низького рівня. Якщо очікувати чергового корпоративу, то твоїй музиці буде "гаплик". Потрібно згадати слова Тараса Шевченка: "І чужого научайтесь, і свого не цурайтесь…". На жаль, українські музиканти про це забувають та роблять усе навпаки.

– Чи покращується рівень організації концертів в Україні?

– Слава Богу, покращується. Нині в багатьох містах України організація на високому рівні. Гадаю, вона вже майже не відрізняється від того, як приймають та зустрічають музикантів у Канаді чи Америці.

– Який райдер гурту "Гайдамаки"?

– Усе залежить від того, де й коли ми виступаємо. Скажімо, новорічної ночі наш гонорар зростає вдвічі. Бувають і благодійні концерти, де ми виступаємо безкоштовно. Щодо побутового й технічного райдерів, то є багато різних пунктів, які замовники повин­ні виконати. Так у гримерці повинна бути мінералка, дві-три пляшки віскі, вина, пива й канапки. Також ми обов’яз­ково від організаторів концерту вимагаємо рушники, бо під час виступів віддаємося сповна, й зі сцени повертаємось мокрими. Крім того, нам потрібен автобус, яким їздимо впродовж дня. 
Микола КОБИЛЮК

0 коментарів

РЕКЛАМА
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.
Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:
ТОП 10


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.