Компанія, якій доручено розробити концепцію іміджу України за кордоном, повідомила, що символами нашої держави стануть хлопчик і дівчинка у національних українських костюмах з іменами Спритко і Гарнюня.
За інформацією видання "ГолосUA", про це розповів під час презентації концепції креативний директор компанії CFC Consulting Юрій Сак.
"У ході презентації "Стратегії позиціонування України за кордоном" ми розробили персонажі-символи бренду Україна". Це хлопчик і дівчинка в національних українських костюмах з іменами Спритко і Гарнюня. Хлопчик в шароварах і вишиванці, дівчинка – у вишиванці, спідниці з косою і вінком з квітів", – сказав він.
Юрій Сак також додав, що за задумом авторів Стратегії, "образ Спритка – це сучасний український хлопець, типовий представник прогресивної української молоді".
"Гарнюня – сучасна, красива, розумна, харизматична українка, яскрава представниця жіночої половини українського народу", – сказав він.
Як зазначив експерт, в залежності від конкретних цілей, персонажі можуть використовуватися як разом, так і окремо.
24-03-2011, 18:21
0
1 894