Майже кожну зірку сьогодні можна побачити в рекламі. Співачка Тіна Кароль користується косметикою "Чорна перлина". Руслана фарбує волосся фарбою від Garnier. Ірина Білик у спортзалі відновлює кислотно-лужний баланс, Софія Ротару споживає олію "Стожар", гурт "Алібі" миє волосся шампунем Pantene, Світлана Лобода п’є MacCoffee. Кузьма рекламує котли "Вайсман", "Океан Ельзи" – шоколад Roshen. Ані Лорак – справжня зірка реклами – пропонує шоколад "Корона", крем "Чорна перлина", а тепер ще і обігрівачі "УФО". Олег Скрипка п’є напій "Кока-Кола". А співачка Катерина Бужинська рекламує купальники власної фірми "Готекс".
– Я знімаюся тільки в рекламі своїх купальників "Готекс", – запевнила Катя БУЖИНСЬКА. – І рекламую їх уже 10 років. Навіть стала кращою фотомоделлю у рекламі 2004 року. Пропозиції знятися у рекламі іншої продукції були, але умови мене не влаштовували. Я би ніколи не рекламувала цигарки, алкоголь, жіночі гігієнічні засоби.
А ось Іво БОБУЛУ пропозиції знятися у рекламі надходили, проте він від них відмовився:
– Є речі, які я би ніколи не став рекламувати, – каже Іво Бобул. – Це тютюн, алкоголь і нижня білизна. Бо в артистові завжди має бути якась таємниця і його не має бути багато, тим більше в рекламі пива чи нижньої білизни. Для мене не так важлива сума за рекламу, як мій імідж, над яким я працював роками. Погодився би рекламувати щось інтелігентне та гарне, наприклад, автомобілі, комп’ютери, спортивний одяг, парфуми, човни, катери, житло, туристичне агентство. Не рекламував би шампунь – це жіноча справа. Я не засуджую наших знаменитостей, які знімаються в рекламі. Що ж робити, вони також хочуть жити. На рекламі можна заробити великі статки. Мені подобалася Ані Лорак у рекламі шоколаду "Корона". А тепер вона біля обігрівачів – ну, це вже не те…
Менеджери Руслани ЛИЖИЧКО переконані, що артист будь-якого рівня піде на зйомки реклами тільки у разі комерційного зацікавлення:
– Навряд чи хтось зробить це заради публічності. Зараз уже не ті часи. Щоправда, ми ретельно обираємо продукт, який рекламується.
Керманич гурту "ВВ" Олег СКРИПКА за свою кар’єру рекламував газований напій, мотоцикли і музичну апаратуру.
– У випадку з Coca Cola – це комплекс взаємодій із "Країною мрій", – розповідає Олег. – Останнім часом цей бренд є основним спонсором нашого фестивалю. У якийсь момент у них виникла необхідність представити "Колу" як український продукт, дотичний до нашої культури. Тому й ролик за моєю участю знімали на українське свято – на Великдень. У мене з’явилася можливість влаштувати народні гуляння, а в партнерів зросли рейтинги. Якби запропонували участь у рекламній кампанії, позбавленій ідейності, я би довго думав. У мене був контракт з італійською мотоциклетною фірмою Aprilia. Я – активна людина, люблю мотоцикли. Тому це було органічно. Подібна співпраця нікому не зашкодить.
Екс-чернівчанці Марті пропонували рекламувати будівельні матеріали, однак співачка залюбки би знялася у ролику виробника солодощів або якісного алкоголю.
– Участь артиста у рекламних акціях – це позитив, – переконана Марта. – Можна заробляти не тільки співом, а й продавати рингтони, погоджуватися на корпоративні виступи і зйомки у рекламі. Нам пропонували рекламувати будматеріали, але ми не погодилися. Для мене важливо, що артист пропонує людям. Я ніколи не рекламуватиму тютюн, однак не відмовилася б від реклами алкоголю. По-перше, алкоголь – це завжди великі гроші, а по-друге, я можу випити на свято трохи доброго лікеру. А ще я обожнюю солодощі, тож і рекламуватиму їх із задоволенням.
Гурт "Мандри" у рекламі ніколи не знімався, але брав участь у рекламних тендерах.
– Для артистів реклама не несе жодного позитиву, окрім грошей, – вважає лідер "Мандрів" Фома. – Загалом це риторичне питання. Скажімо, Том Вейтс гадає, що на участь у рекламі погоджуються тільки нездалі артисти. "Якщо ти знімаєшся у рекламі, у тебе нема грошей. Отже, ти поганий артист", – каже він. Але це все суб’єктивна річ. В Україні майже всі артисти бідні, тому й змушені погоджуватися на рекламу. Ми відкриті для співпраці. Єдині, кого б ми не рекламували ні за що, – це Комуністичну партію (сміється – ред.). Просто участь у сумнівних акціях може розвалити імідж виконавця.
А ось група "QUEST PISTOLS" проти реклами, хоча й знялася у ролику Djuice.
– Хлопці дуже погано ставляться до реклами, вона зомбує, – розповідає PR-менеджер групи Оксана КРИВОБОК. – Проте ми погодилися на хорошу комерційну пропозицію від мобільного оператора тільки з однієї причини – "Quest pistols" є безумовними лідерами за рівнем скачування мелодій для мобілок.
Ігор КРАВЦІВ, Галина МАРКІВ
23-10-2008, 10:59
0
3 554