Генеральний директор "Укрзалізниці" Володимир Козак на засіданні Технічної ради висловив готовність співпрацювати з вітчизняними виробниками з розробки та впровадження системи автоматичного ведення поїзда однією особою. Як повідомили в прес-службі "Укрзалізниці", цією системою необхідно оснастити локомотиви, щоб підвищити безпеку руху і безперервно контролювати пильність машиніста на шляху прямування.
Перевагами автоматичної системи ведення поїзда однією особою є взаємодія з локомотивним обладнанням безпеки, системою автоматичного управління гальмуванням, телемеханічною системою контролю пильності машиніста, а також системою автоматичного пожежогасіння, радіостанціями, дзеркалами заднього виду в обох кабінах управління.
До того ж ця система дозволяє визначати точні координати локомотива по сигналу, який передається за допомогою супутникової навігації GPS. Також з її допомогою диспетчер може екстрено зупинити поїзд перед заборонним сигналом і централізовано подати дозвільний сигнал на подальший рух.
Козак на засіданні Технічної ради закликав розробників і вітчизняних виробників подати пропозиції щодо системи автоматичного ведення поїзда однією особою і налагодити випуск цього обладнання в Україні.
22-04-2011, 08:39
0
2 284