– Чим відрізняєтеся від конкурентів?
– Індивідуальним підходом та ціновою політикою. Оскільки я лише вийшла на ринок, повинна встановити нижчі ціни. Щодо замовлень ніколи не буду нав’язувати свою думку. Хочеться, щоби людині все сподобалось, тому працюю, доки клієнт не буде задоволений проектом.
– Які проблеми найважче вирішувати?
– Нестачу коштів. Було би більше грошей – зробила би більшу рекламу. Адже, як кажуть, який у тебе відсоток реклами, такий у тебе відсоток ринку. Це такий собі секрет бізнесу. Ті, хто навчаються у вузах на економістів, його дуже добре знають. Але проблема в тому, що реалізувати це на практиці дуже важко.
– Найбільше досягнення…
– У такому віці ще не може бути ніяких досягнень. Вони попереду.
– Найважчий момент…
– Я думаю, він ще буде. Я тільки-но почала працювати. Бізнес – це завжди ризик. Гроші втратити не так страшно, головне, щоби було натхнення працювати, енергія.
– Який ваш секрет успіху?
– На все треба дивитися з посмішкою. Є така притча. Один чоловік пішов до ювеліра і попросив написати йому на персні, щоб, коли у нього буде все добре в житті, він сильно не радів, а коли проблеми, – сильно не засмучувався. Тоді ювелір написав йому: "Все минає". Так і є. Життя має свої цикли, як і економіка.
– Які ваші рекомендації початківцям?
– Потрібно намагатися все врахувати. Насмперед треба дослідити конкурентів, споживачів майбутнього товару чи послуги, стартовий капітал і помножити його на три. Тому що, коли прорахуєш необхідний капітал, виходить одна сума, а коли вникаєш у цю справу, виявляється зовсім інша. Також не потрібно боятися ризикувати.
Яна ЯЩЕНКО
yashchenko@molbuk.cv.ua
24-06-2010, 12:10
0
2 368