За перший місяць роботи Дозвільного центру міської ради кількість місцевих і регіональних дозвільних органів, що співпрацюють у Центрі, зросла з 15 до 22, а перелік документів дозвільного характеру та адміністративних послуг, які видаються в центрі – до 77. Про це повідомив керівник Дозвільного центру Петро ЛУЦІВ.
За перший місяць у центрі розглянули майже півтори тисячі звернень чернівчан. За цей період було лише вісім відмов у видачі документів дозвільного характеру. Найчастіше чернівчани звертаються з питань приватизації земельних ділянок; зменшення орендної плати; добудови, реконструкції, перепрофілювання приміщень для здійснення комерційної діяльності; розміщення зовнішньої реклами тощо.
Суб’єкти господарювання мають можливість у Дозвільному центрі одержати консультації у спеціалістів міської податкової інспекції та міського бюро технічної інвентаризації, скористатися також інформаційно-консультаційними послугами міського центру захисту приватних підприємців і підприємств малого бізнесу.
Поряд з Дозвільним центром тепер розміщено відділ державної реєстрації, що значно спрощує для підприємців процедуру реєстрації та отримання інформаційної допомоги.
Поки що не йде на співпрацю з Дозвільним центром, за словами керівника центру, ВАТ ЕК "Чернівціобленерго", зволікає з початком роботи в Центрі управління Держкомзему у Чернівецькій області, вільно трактують свої зобов’язання щодо дотримання законодавства з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності міська й обласна СЕС.
Наразі триває робота щодо об’єднання погоджувальних процедур, запровадження в роботі Центру електронного документообігу.
Перелік документів дозвільного характеру й адмінпослуг, які можна одержати в приміщенні Центру, координати керівництва та адміністраторів розміщено на офіційному порталі Чернівецької міської ради в розділі "Дозвільний центр".
Надія МАКУШИНСЬКА
makushinska@molbuk.cv.ua
29-04-2010, 12:48
0
3 901