У "Дозвільному центрі", який четвертого березня відкрили у місті, підприємці і звичайні чернівчани зможуть отримати 69 різноманітних документів дозвільного характеру. Нова структура працюватиме за принципом "єдиного вікна" за трьома основними напрямками: містобудування, архітектура і земельні відносин; економіка; житлово-комунальне господарство.
Угоду про співпрацю з "Дозвільним центром" на час відкриття підписало 15 місцевих і регіональних дозвільних органів. Тож у центрі разом із представниками трьох департаментів міської ради прийматимуть чернівчан фахівці санепідстанції, управлінь екології, Держкомзему, інспекції архітектурно-будівельного контролю, автоінспекції тощо.
– Не таємниця, що послуги, які сьогодні надають міська рада, органи виконавчої влади і контролюючі органи, потребують значних витрат часу, враховуючи те, що всі органи розташовані в різних місцях, – заявив міський голова Микола ФЕДОРУК. – "Дозвільний центр" дає можливість сконцентрувати всі структури і вирішувати дозвільні питання оперативніше. Крім того, це буде профілактикою проти корупції.
У новоствореному центрі сконцентрується майже все, що пов’язане із земельними питаннями, веденням власної справи, проведенням земельних робіт, будівництвом, знесенням зелених насаджень тощо. Дотримання термінів ухвалення рішення за кожним зверненням контролюватиме адміністратор.
– Тепер буде простіше отримати певні адміністративні послуги і дозвільні документи, – коментує Петро ЛУЦІВ, директор "Дозвільного центру". – Але не хотілося би, щоби вважали, що "Дозвільний центр" – структура, яка щось дозволяє чи не дозволяє. Тому ми будемо прагнути, щоб отримання послуг було простішим і зрозумілим кожному. Всі звернення і відповіді будемо аналізувати і робити висновки: яким із них потрібно більше приділити уваги.
Здійснюватиметься робота щодо зменшення кількості документів, необхідних для отримання дозволів. Плануємо співпрацювати з багатьма організаціями. Наприклад, вже є домовленість, що податкова адміністрація консультуватиме людей з питань оподаткування, БТІ надаватиме роз’яснення зі своїх питань тощо.
Перелік всіх дозволів і послуг, які можна буде отримати в "Дозвільному центрі", незабаром з’явиться на офіційному сайті міської ради.
Дозволи, погодження, консультації можна отримати у робочі дні зокрема з таких питань:
внесення об’єктів торгівлі та сфери послуг в базу даних міста Чернівці і встановлення зручного для відвідувачів режиму роботи;
встановлення цілодобового (продовженого) режиму роботи об’єкта торгівлі та сфери послуг;
зняття одно-шестиквартирних будинків з балансу житлового фонду комунальної власності
в Чернівцях;
дозвіл (ордер) на знесення зелених насаджень;
дозвіл на відключення окремих житлових будинків від мереж централізованого теплопостачання, влаштування та приймання в експлуатацію систем індивідуального опалення;
дозвіл (ордер) на проведення земельних робіт;
технічні умови на влаштування зливів тощо.
"Дозвільний центр" Чернівецької міської ради розташовується на першому поверсі в одному приміщенні з департаментом містобудівного комплексу та земельних відносин за адресою: вул. Б. Хмельницького, 64А. Номери телефонів: 57-86-80, 57-86-84.
11-03-2010, 13:36
0
2 776