Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Послуги | Журнал "Давай Одружимось!" |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
З початком кризи багато підприємців подивилися на свій бізнес по-новому – непрості часи стали поштовхом для пошуку нових ідей. Марина ГУЛЕЙЧУК, власниця торгової марки "Сороконіжка", яка спеціалізується на виробництві м’яких іграшок, запевняє, що над новими можливостями для свого виробництва доводиться працювати щодня.
– Настає день, коли замислюєшся над тим, що робити далі, – розповідає пані Марина. – Улюблену справу залишати не хочеться, тому потрібно щось змінювати. Малому бізнесу легше переорієнтуватися і підлаштуватися під кризу, ніж великим виробництвам.
На "Сороконіжці" саме під час кризи освоїли виробництво нової продукції – м’яких меблів для найменшеньких членів родини: маленькі диванчики, кріселка, столики. Новинка сподобалася покупцям: меблі м’якенькі, жодних твердих деталей і нагадують за дизайном велику яскраву іграшку.
Як розповідає директорка підприємства, нові ідеї для виробництва народжуються, коли вона дивиться на свою доньку, якій два з половиною роки. Кожну новинку Марина Гулейчук завжди розглядає з позиції себе і своєї дитини. Донечка ж перша і оцінює результати.
– Днями зробили із залишків сировини міні-набірчик м’яких меблів для Барбі, привезли додому: дитина грається, їй цікаво. Значить можна запускати у виробництво, – посміхається Марина Гулейчук.
Здавалося, що у скрутні фінансові часи іграшка стане розкішшю, проте, як з’ясувалося, продукцію продовжують купувати, а виробництво від нового року не простоювало жодного дня.
Марина Гулейчук спростовує думку, що люди зараз не хочуть нічого купувати, просто тепер покупці якщо і готові платити, то за справжні якісні товари.
Готових рецептів для виживання під час кризи немає, але, за словами пані Марини, головне – робити бізнес чесно і шукати індивідуальний підхід до кожного клієнта.
– Кілька років тому вже говорила, що бізнес потрібно робити чесно, дехто сміявся. А тепер настав такий час: якщо ти працюєш чесно вдень і вночі, у тебе будуть клієнти. Насправді довіру покупців важко здобути, а втратити – дуже легко.
Марина КАРАСЬОВА
Рейтинг:
(голосів: 1)
24-03-2009, 10:00
Коментарів 0 Переглядів 2507

Теги -
загрузка...
На Буковині медики зареєстрували вже чотири випадки грипу
За минулий тиждень зафіксували понад сім тисяч випадків захворюваності на ГРВІ
Популярне Коментують
• Новини
Міша на допиті і марення біженця з польської дучки. Блог Мостіпаки
Про головні події тижня, що минає - у блозі Олександра Мостіпаки
загрузка...
Літній відпочинок для дітей: 5 таборів поблизу Карпат, де вашій дитині сподобається (на правах реклами)

Що може бути веселішим, ніж літо, проведене разом зі своїми однолітками у таборі відпочинку. До вашої уваги пропозиції 5 таборів літнього відпочинку для дітей
5 медичних центрів у Чернівцях з якісними діагностикою, лікуванням та профілактикою (на правах реклами)

Пропонуємо Вам 5 медичних центрів у Чернівцях, де Вас якісно обстежать, призначать відповідне лікування або профілактику виявлених захворювань.
День святого Валентина: 7 ідей подарунків від магазинів у Чернівцях (на правах реклами)

Напередодні Дня святого Валентина усі закохані перебувають у пошуках найкращих подарунків для своїх половинок, намагаючись приготувати приємний сюрприз, здивувати, привернути увагу, перевірити почуття, створити романтичний настрій або зробити пам’ятний і незабутній дарунок