RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

З початком кризи багато підприємців подивилися на свій бізнес по-новому – непрості часи стали поштовхом для пошуку нових ідей. Марина ГУЛЕЙЧУК, власниця торгової марки "Сороконіжка", яка спеціалізується на виробництві м’яких іграшок, запевняє, що над новими можливостями для свого виробництва доводиться працювати щодня.
– Настає день, коли замислюєшся над тим, що робити далі, – розповідає пані Марина. – Улюблену справу залишати не хочеться, тому потрібно щось змінювати. Малому бізнесу легше переорієнтуватися і підлаштуватися під кризу, ніж великим виробництвам.
На "Сороконіжці" саме під час кризи освоїли виробництво нової продукції – м’яких меблів для найменшеньких членів родини: маленькі диванчики, кріселка, столики. Новинка сподобалася покупцям: меблі м’якенькі, жодних твердих деталей і нагадують за дизайном велику яскраву іграшку.
Як розповідає директорка підприємства, нові ідеї для виробництва народжуються, коли вона дивиться на свою доньку, якій два з половиною роки. Кожну новинку Марина Гулейчук завжди розглядає з позиції себе і своєї дитини. Донечка ж перша і оцінює результати.
– Днями зробили із залишків сировини міні-набірчик м’яких меблів для Барбі, привезли додому: дитина грається, їй цікаво. Значить можна запускати у виробництво, – посміхається Марина Гулейчук.
Здавалося, що у скрутні фінансові часи іграшка стане розкішшю, проте, як з’ясувалося, продукцію продовжують купувати, а виробництво від нового року не простоювало жодного дня.
Марина Гулейчук спростовує думку, що люди зараз не хочуть нічого купувати, просто тепер покупці якщо і готові платити, то за справжні якісні товари.
Готових рецептів для виживання під час кризи немає, але, за словами пані Марини, головне – робити бізнес чесно і шукати індивідуальний підхід до кожного клієнта.
– Кілька років тому вже говорила, що бізнес потрібно робити чесно, дехто сміявся. А тепер настав такий час: якщо ти працюєш чесно вдень і вночі, у тебе будуть клієнти. Насправді довіру покупців важко здобути, а втратити – дуже легко.
Марина КАРАСЬОВА
24-03-2009, 10:00
Коментарів 0 Переглядів 3 352

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.