У зв’язку із запровадженням нової системи розрахунків за електроенергію у споживачів виникають запитання щодо некоректних рахунків. Чернівецький РЕМ просить вибачення у споживачів за неточності й наголошує: якщо абонент не погоджується з рахунком, він може сплатити за світло за розрахунковою книжкою, а контролери обов’язково принесуть уточнені рахунки.
У Чернівцях на сьогодні за світло вже за новою системою розраховуються мешканці 50 вулиць. А протягом року на рахунки буде переведено всіх споживачів міста. Замість розрахункових книжок контролери за чітким графіком раз на місяць знімають показники лічильників і вручають рахунок, за яким потрібно сплатити протягом десяти днів. Всі контролери мають відповідні посвідчення, а рахунок вручають тільки під розпис споживача.
"Є окремі споживачі, особливо літні люди, які звикли розраховуватися в певний період місяця, наприклад, коли отримали пенсію. Ми в жодному разі не заперечуємо, щоб споживач в зручний для нього час, незалежно від того, отримав він рахунок чи ні, сплатив за світло. Всі пункти прийому платежів приймають таку оплату", – як пояснює начальник Чернівецького РЕМу Олександр ХАРАБАРА.
Чернівецький РЕМ звертається до всіх споживачів, яких ще не переведено на оплату за рахунками, не накопичувати борги за електроенергію, а розраховуватися вчасно поки що за звичними абонентськими книжками.
Якщо у чернівчан виникають запитання щодо нової системи розрахунків за електроенергію, відповіді можна отримати у фахівців РЕМу за номерами телефонів:
52-58-65; 52-71-54 – оператор з обслуговування побутового споживача,
52-67-19 – обслуговування пільгової категорії населення,
52-75-35 – інженери з роботи з побутовим сектором,
58-49-63 – начальник абонент-ської служби.
22-01-2009, 11:13
0
11 080