Авто | Нерухомість | Робота
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Приватні оголошення |Приватні оголошення Тури з Чернівців | Історія успіху | Історія успіху Афіша | Пропозиція тижня | Він+Вона | ПРО ЧЕРНІВЦІ |
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |
Літні майданчики в історичній частині не повинні рекламувати пиво чи напої, наголошують у міськраді. За концепцією оформлення площ, столики чи парасольки на літніх майданчиках – не повинні акцентувати увагу відвідувачів на торговельних марках. У ратуші пропонують рекламу пива замінити на рекламу міста. Наприклад, використовувати логотип "Чернівці-600" на стилізованих під старовину парасольках.

– На малих архітектурних формах в історичній частині міста не можна встановлювати рекламу пива, – говорить начальник відділу охорони культурної спадщини Олена ПУШКОВА. – Є правило, згідно з яким, на площах не повинно бути реклами торговельних марок.

– За використання реклами торговельних марок у літніх кафе повинні штрафувати, – додають у відділі з питань дизайну міського середовища управління містобудування та архітектури.

Щоправда, так і невідомо, чи когось за це оштрафували.

Тому в центрі міста не всюди дотримуються правил оформлення літніх майданчиків. На площі Турецької Криниці на парасольках рекламують не Чернівці, а пиво "Чернігівське". На Соборній площі – реклама пива "Туборг" і напою "Кока-Кола". Площа Філармонії також стала місцем просування торговельних марок: "Кока-Кола", "Львівське" і "Старопрамен".

– Можу змінити парасольки. Естетично це виглядало би краще, – погоджується підприємець Наталія ІЛАЩУК, яка працює на Соборній площі. – Можу на вікнах вивішати рекламу Чернівців. Рекламу міста готова виготовити за власні кошти. Якщо поміняю парасольки, мені потрібен час на їхнє виготовлення.

Підприємець каже, що до кінця літа це питання можна вирішити, і з осені на Соборній площі можуть стояти нові парасольки, які вписуються у концепцію оформлення площ. Але підприємцеві потрібні гарантії, що наступного року вона також зможе надавати послуги. "Тоді я готова вкладати кошти", – уточнює пані Наталя.

Працівники літнього майданчика на площі Філармонії навіть вже отримали зауваження від міської ради.

– У правилах міської ради чітко вказано, що жодних яскравих парасольок в історичній частині міста не повинно бути. Міська рада зробила нам зауваження, що наші парасольки вицвіли. Але жоден підприємець не може собі дозволити замовляти ексклюзивні парасольки, – кажуть працівники. – "Балтика" нам пропонувала темно-сині парасольки, "Старопрамен" – зелені. Але якщо у нас ексклюзив на "Кока-Колу", то ми не можемо дозволити встановити парасольки іншої торгової марки.

– За свій рахунок ми встановили подіум. Барну стійку не змінюємо, адже вона виготовлена у стилі старого міста, – додають на площі Філармонії. – Зробити рівень майданчика "Квінто" тут неможливо. Тут такий район, що для майданчика потрібна охорона.

Щоби облаштувати літні кафе тентами на такому самому рівні, як на вулиці Кобилянської, підприємцям доведеться викласти з власної кишені щонайменше сім тисяч гривень.

– Тент може коштувати від семи до 60 тисяч гривень – залежно від якості матеріалу та виробника, – каже директор одного з ресторанів на вулиці Кобилянської. – Тент для нашого літнього майданчика ми замовляли у Києві. (Ольга ГНІДАН)
Автор: Igor

Рейтинг:
(голосів: 1)
22-07-2011, 14:25
Коментарів 0 Переглядів 1694

Теги -
Сплять на протоколах: у Чернівцях у ТВК величезні черги - фото
Голови дільниць очікують від ночі на здачу своїх протоколів та бюлетенів, дехто з них востаннє їв позавчора
Хто на крісло мера: стали відомі попередні результати виборів голів ОТГ на Буковині
За попередніми результатами виборів, у більшості громад керівниками залишаться чинні голови
«Червона» зона на Буковині: де та які обмеження діють від сьогодні
Від сьогодні обмеження "червоної зони" починають діяти у Хотинському районі
Популярне Коментують
• Новини








І пільговий проїзд, і талони на ікру…Блог Юлії Леськової
Часто буваю випадковим свідком різних розмов між пасажирами громадського транспорту
Ребус  із  багатьма  невідомими
Наші вибори – то завжди певна загадка
«Ніщо так не дивує людей, як їхній вибір»
Як виявилося, темою дискусії стали вивішені на дошці оголошень листівки з кандидатами в депутати.
загрузка...
«Повзуча» інфекція – герпес. Причини, симптоми. Де можна здати аналізи в Чернівцях?*

Про симптоми, профілактику та лабораторні дослідження герпесу – у матеріалі.
Нове обладнання і дійсно круті майстри: як працює автосервіс «Мак-авто» у Мамаївцях?*

Засновник "Мак-авто" розповів про створення автосервісу та роботу найновіших верстатів.
Контроль за фінансами та компетентна бухгалтерія: як підприємцям успішно вести бізнес під час карантину*

Як вести бізнес під час карантину, щоб не опинитися на мілині, розповіла [b]засновниця та директорка консалтингової компанії "DARCHUK consulting" Галина ДАРЧУК.
Брендинг сьогодні: 6 актуальних запитань-відповідей*

Про що важливо пам'ятати, наважуючись на зміни образу торгової марки розповідають Ігор і Наталя Суворови, власники брендингового агентства Wizart.
Повне сучасне професійне обстеження за декілька годин? «Західний судинний центр»*

Уже цієї осені на відвідувачів "Західного судинного центру" чекають кілька цікавих і важливих пропозицій.
Комерційна сонячна електростанція – виграшне рішення для вашого бізнесу!*

Якщо вас зацікавило рішення економії електроенергії шляхом встановлення сонячних станцій, пропонуємо здійснити попередній розрахунок та аналіз економічного ефекту від будівництва СЕС на вашому підприємстві та розглянути різні варіанти комерційних пропозицій, надані компанією "ДімТек".