У "Дозвільному центрі", який четвертого березня відкрили у місті, підприємці і звичайні чернівчани зможуть отримати 69 різноманітних документів дозвільного характеру. Як переконані у мерії, така структура допоможе чернівчанам заощаджувати час, який раніше витрачали на відвідування численних інстанцій.
Нова структура працюватиме за принципом "єдиного вікна" за трьома напрямками: містобудування, архітектури і земельних відносин; економіки; житлово-комунального господарства.
Угоду про співпрацю з "Дозвільним центром" на час відкриття підписало 15 місцевих і регіональних дозвільних органів.
Тож у центрі разом із представниками трьох департаментів міської ради (економіки, містобудівного комплексу та земельних відносин, житлово-комунального господарства) прийматимуть чернівчан фахівці санепідстанції, управлінь екології, Держкомзему, інспекції архітектурно-будівельного контролю, автоінспекції тощо.
– Не секрет, що послуги, які сьогодні надають міська рада, органи виконавчої влади і контролюючі органи, потребують значних витрат часу, враховуючи те, що вони розташовані в різних місцях, – заявив міський голова Микола ФЕДОРУК. – "Дозвільний центр" дає можливість сконцентрувати всі структури і вирішувати дозвільні питання оперативніше. Крім того, це буде профілактикою проти корупції.
У новоствореному центрі сконцентрується майже все, що пов’язане із земельними питаннями, веденням власної справи, здійсненням земельних робіт, будівництвом, знесенням зелених насаджень тощо. Людині потрібно звернутися до представника дозвільного центру або адміністратора з відповідними документами. Терміни ухвалення рішення за кожним зверненням контролюватиме адміністратор.
– Тепер буде простіше отримати певні адміністративні послуги і дозвільні документи, – коментує Петро ЛУЦІВ, директор "Дозвільного центру". – Але не хотілося би, щоби вважали, що "Дозвільний центр" – структура, яка щось дозволяє чи не дозволяє. Тому ми прагнутимемо, щоби отримання послуг було простішим і зрозумілим кожному. Всі звернення і відповіді будемо аналізувати і робитимемо висновки: яким із них потрібно більше приділити уваги. Відбуватиметься робота щодо зменшення кількості документів, необхідних для отримання дозволів. Плануємо співпрацювати з багатьма організаціями, наприклад, вже є домовленість, що в нас податкова адміністрація консультуватиме з питань оподаткування, БТІ надаватиме роз’яснення зі своїх питань тощо.
Перелік всіх дозволів і послуг, які можна буде отримати в "Дозвільному центрі", невдовзі з’явиться на офіційному сайті мерії.
Розташований центр на першому поверсі в одному приміщенні з департаментом містобудівного комплексу та земельних відносин: вул. Богдана Хмельницького, 64А.
Марина Карасьова
5-03-2010, 10:44
0
2 862