додати в закладки
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна Здоров'я Тури з Чернівців Весілля Бізнес каталог Блоги Досьє Досьє - відомі люди Чернівців Афіша Фото Відео

Ваше здоров'я / Публікації

Чи можна повернути ліки в аптеку?

Усе залежить від конкретної ситуації
"Ліки поверненню не підлягають", – часто можна побачити такий напис в аптеках. Та чи справді, якщо ліки не підійшли, їх не можна повернути?

"Лікувалася в лікарні. Лікар призначив один препарат – для лікування артриту, а в аптеці помилково продали зовсім інший – просто знеболювальний. Уже в палаті помітила, що назва ліків не така, запитала в лікаря, чи можна застосовувати цей препарат замість призначеного. Лікар відповів, що ці ліки мають зовсім іншу дію. Однак в аптеці обміняти упаковку, хоча я її не використовувала, відмовилися. Чи можна повернути ліки в аптеку?", з повагою чернівчанка Надія К.

"Зубні щітки поверненню не підлягають"
Наталія МУЗИКА, асистент кафедри фармації БДМУ, кандидат фармацевтичних наук:
– Напевно кожен, хто хоч раз купував ліки в аптеці, звертав увагу на оголошення про те, що придбані ліки поверненню не підлягають, і подумки обурювався з цього приводу. А тепер лише на мить поставимо себе на місце клієнта, якому відпустили ліки, які хтось повернув. Чи хотіли б ми придбати такі ліки? Чи будемо ми впевнені у тому, що попередній власник правильно їх зберігав? Тому існують певні законодавчі норми з цього приводу, яких провізор та фармацевт повинні неухильно дотримуватися, щоб вберегти здоров’я своїх відвідувачів.
Це питання регламентовано постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.94. Згідно положення п. 3 лікарські засоби, вироби медичного призначення, предмети санітарії та гігієни, зубні щітки та інші засоби належної якості обміну та поверненню не підлягають.

"Будьте уважні під час купівлі ліків"
Олег ГЕРУШ, завідувач кафедри фармації БДМУ, кандидат фармацевтичних наук, доцент:
– Однак повернення товару в аптеку можливе. Все залежить лише від конкретної ситуації. Згідно ч. 8 ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" у разі придбання споживачем товарів неналежної якості (протерміновані, фальсифіковані тощо) продавець зобов’язаний замінити їх на товари належної якості або повернути споживачеві сплачені ним кошти, якщо недоліки виявлено у межах терміну придатності. При цьому покупець сам обирає варіант поведінки в такій ситуації, а провізор (фармацевт) лише зобов’язаний діяти згідно вимог законодавства.
Варто також пам’ятати, що вимоги покупця замінити або повернути кошти за товар можуть бути відхиленими у разі, якщо працівник аптеки доведе, що недоліки товару виникли внаслідок порушення покупцем правил користування товаром або ж його зберігання.
Отже, будьте уважні під час придбання ліків та інших товарів в аптеці: перевіряйте їхній зовнішній вигляд, упаковку, інструкцію та термін придатності, уважно подивіться на чек, звірте назву ліків. Дотримуйтеся правил зберігання та застосування.
І найголовніше – не хворійте!

Леся ТОКАРЮК
0 10 661
2-04-2015, 12:00

Теги -
Новини по темі:{related-news}
Новини партнерів:
Погода, Новости, загрузка...
Загрузка...

Наталія ПАШКОВСЬКА, завідувач кафедри клінічної імунології, алергології та ендокринології БДМУ
Смачні рецепти

В Україні розпочався Різдвяний піст, під час якого не можна вживати м'ясо, молочні продукти та яйця
Всі рецепти ...