додати в закладки
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна Здоров'я Тури з Чернівців Весілля Бізнес каталог Блоги Досьє Досьє - відомі люди Чернівців Афіша Фото Відео

Ваше здоров'я / Новини

Здивування допомагає немовлятам вчитися

Діти народжуються з базовими уявленнями про світ.

Згідно з даними попередніх досліджень, до них належать уявлення про міцність і цілісності об'єктів. Щоб зацікавити дітей, потрібно кинути їм виклик. Здивувавшись, немовля почне приділяти об'єкту більше уваги й досліджувати його. У результаті дитина дізнається багато нового, пише Fox News. Вчені з Університету Джонса Хопкінса за 3,5 року провели 4 експерименти. У них взяли участь 110 немовлят у віці 11 місяців.

Фахівці спостерігали за тим, як діти реагували на несподівані й передбачувані ситуації. Наприклад, немовлятам показували м'яч, який проникав крізь міцну стіну, предмет, який витав у повітрі, і предмет, який зникав і з'являвся. У звичайних ситуаціях м'яч зупинявся при зіткненні зі стіною, предмет, який витав у повітрі, підтримувало щось помітне, що знаходилося під ним, а інший предмет залишався на тому ж місці, не зникаючи.

Дітям, які стали свідками несподіваної ситуації, пропонували досліджувати об'єкт з експерименту або нову іграшку. В основному немовлята вибирали об'єкт з експерименту. Вчені стежили за поведінкою дітей та їх взаємодією з цим об'єктом. Немовлята, які побачили, як м'яч проникав крізь стіну, стукали ним по столу, щоб перевірити його на міцність. Об'єкт, який витав у повітрі, вони кидали на підлогу, намагаючись з'ясувати, чи спрацює закон гравітації. Предмети з передбачуваних ситуацій діти не вивчали.
0 1 328
10-04-2015, 14:00

Теги -
Новини по темі:{related-news}
Новини партнерів:
Погода, Новости, загрузка...
Загрузка...

Наталія ПАШКОВСЬКА, завідувач кафедри клінічної імунології, алергології та ендокринології БДМУ
Смачні рецепти
Кутя

Кутя здається простою стравою лише на перший погляд. Насправді вона вимагає точності, терпіння та розуміння процесів
Всі рецепти ...