додати в закладки
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна Здоров'я Тури з Чернівців Весілля Бізнес каталог Блоги Досьє Досьє - відомі люди Чернівців Афіша Фото Відео

Ваше здоров'я / Новини

Здивування допомагає немовлятам вчитися

Діти народжуються з базовими уявленнями про світ.

Згідно з даними попередніх досліджень, до них належать уявлення про міцність і цілісності об'єктів. Щоб зацікавити дітей, потрібно кинути їм виклик. Здивувавшись, немовля почне приділяти об'єкту більше уваги й досліджувати його. У результаті дитина дізнається багато нового, пише Fox News. Вчені з Університету Джонса Хопкінса за 3,5 року провели 4 експерименти. У них взяли участь 110 немовлят у віці 11 місяців.

Фахівці спостерігали за тим, як діти реагували на несподівані й передбачувані ситуації. Наприклад, немовлятам показували м'яч, який проникав крізь міцну стіну, предмет, який витав у повітрі, і предмет, який зникав і з'являвся. У звичайних ситуаціях м'яч зупинявся при зіткненні зі стіною, предмет, який витав у повітрі, підтримувало щось помітне, що знаходилося під ним, а інший предмет залишався на тому ж місці, не зникаючи.

Дітям, які стали свідками несподіваної ситуації, пропонували досліджувати об'єкт з експерименту або нову іграшку. В основному немовлята вибирали об'єкт з експерименту. Вчені стежили за поведінкою дітей та їх взаємодією з цим об'єктом. Немовлята, які побачили, як м'яч проникав крізь стіну, стукали ним по столу, щоб перевірити його на міцність. Об'єкт, який витав у повітрі, вони кидали на підлогу, намагаючись з'ясувати, чи спрацює закон гравітації. Предмети з передбачуваних ситуацій діти не вивчали.
0 1 177
10-04-2015, 14:00

Теги -
Новини по темі:{related-news}
Новини партнерів:
Погода, Новости, загрузка...
Загрузка...

Наталія ПАШКОВСЬКА, завідувач кафедри клінічної імунології, алергології та ендокринології БДМУ
Смачні рецепти
• Теги