
Наталія ПАШКОВСЬКА, завідувач кафедри клінічної імунології, алергології та ендокринології БДМУ
![]() |
|
|
|
Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Публікації "МБ" |
Ваше здоров'я / НовиниВідомо, що в період овуляції жінки воліють обирати партнерів з більшого числа претендентів, ніж зазвичай. Нове дослідження, проведене в Техаському університеті, показало: овуляція змушує жінок прагнути до різноманітності і при покупці товарів або послуг. У дослідженні взяли участь 553 жінки у віці від 18 до 40 років, які не були вагітні і не приймали гормональні контрацептиви. Вчені з'ясували, що бажання жінки зустрічатися з різними чоловіками створює у неї особливий спосіб мислення, через який вона починає замислюватися і про вибір нових товарів, розповідає Psych Central. Відданість партнерові знижувала потяг до різноманітності. Ймовірно, вірність партнеру пов'язана з відданістю певним брендам. Так, овуляція не настільки сильно впливає на поведінку жінок, які взяли на себе серйозні зобов'язання. Судячи з усього, вибір покупців пов'язаний з їхньою стратегією поведінки в особистих стосунках. Висновки дослідників мають практичне значення для маркетологів. Новини по темі:{related-news}
Новини партнерів:
Загрузка...
|
Смачні рецепти
![]() Є ідеальний рецепт паски, яка тішить смаком, але не додає зайвих сантиметрів на талії
• Теги
Буковина ДТП Зеленський Каспрук Росія Україна Чернівці аварія афіша вибори відключення війна війна з росією день ангела депутати долар діти здоров’я карантин клуби концерти коронавірус курс валют кіно міська рада новини новини України новини Чернівців палац кіно Кобилянської погода пожежа поліція поради православний церковний календар ремонт смерть суд футбол євро іменини
include('ukrnet48540fyanfv51hdiox906d/links.php'); echo makeUkrnetLink(); ?> include($_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'/_lm8ea8f138e7abf12fd3b69de62a906877/linkmoney.php');?> |