додати в закладки
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна Здоров'я Тури з Чернівців Весілля Бізнес каталог Блоги Досьє Досьє - відомі люди Чернівців Афіша Фото Відео

Ваше здоров'я / Новини

Facebook змушує людей вживати алкоголь

Нове дослідження, проведене в Мічиганському університеті, показало: чим більше людина ділиться записами або залишає коментарів на сторінках, пов'язаних з алкоголем, тим більше шансів, що вона буде вживати спиртні напої.
Учені опитали більше 400 користувачів Facebook. Вони хотіли з'ясувати, як на людей впливають повідомлення про алкоголь, розповідає Psych Central.
Добровольцям показали три сторінки на Facebook. На першій були повідомлення з рекламою алкоголю і відео, яке закликає до вживання спиртного, на другий – реклама алкоголю і соціальна реклама про шкоду алкогольних напоїв, а на третьому – те саме повідомлення про алкоголь і оголошення, що не мало стосунку до спиртних напоїв, наприклад, реклама банку. Вчені виявили, що учасники, які ділилися, ставили відмітки "Мені подобається" або коментували повідомлення про алкоголь, частіше замислювалися про вживання спиртних напоїв.
Це проявлялося особливо, якщо у рекламного повідомлення було багато відміток "Мені подобається" і ним часто ділилися інші користувачі. Крім того, дослідники помітили: коли реклама алкоголю йшла в парі з повідомленням про шкоду спиртних напоїв, людина все-таки частіше схилявся до вживання алкоголю. Ця тенденція, на думку вчених, вельми небезпечна. Зокрема неповнолітні можуть зіткнутися з подібними повідомленнями і подумати, що алкоголь – це добре.
0 656
15-02-2015, 12:00

Теги -
Новини по темі:{related-news}
Новини партнерів:
Погода, Новости, загрузка...
Загрузка...

Наталія ПАШКОВСЬКА, завідувач кафедри клінічної імунології, алергології та ендокринології БДМУ
Смачні рецепти

Марципан набагато легше приготувати вдома, ніж ви можете подумати
Всі рецепти ...