додати в закладки
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна Здоров'я Тури з Чернівців Весілля Бізнес каталог Блоги Досьє Досьє - відомі люди Чернівців Афіша Фото Відео

Ваше здоров'я / Новини

Учені з’ясували, що впливає на успішність дітей

Успіхи дитини в дитячому саду часто пов’язані з низкою соціально-економічних чинників.
Вчені з Університету Каліфорнії і Американської академії педіатрії виявили, що здібності дитини в дитячому садку залежать не тільки від того, чи відвідує вона заняття з підготовки до школи, а й від поведінки, ставлення і цінностей членів її сім’ї, розповідає Psych Central. Крім того, дослідники з’ясували: очікування батьків пророкують майбутні успіхи дітей протягом усього навчання. Діти батьків, які вважали, що їхня дитина, коли виросте, вступить до коледжу, виявилися більш здібні. Це не залежало від жодних інших факторів, включаючи рівень доходу сім’ї.
Учені проаналізували дані 6600 дітей. Батьків, які брали участь у дослідженні, опитували чотири рази в період від народження їхньої дитини до її вступу в дитячий сад. Діти виконували стандартизовані психологічні тести, в тому числі, ті, які призначені для оцінки здібностей. Потім дослідники розділили дітей на п’ять соціально-економічних груп, виходячи з професій батьків, їхнього рівня освіти і доходів.
Діти з менш забезпечених сімей гірше справлялися з тестами, навіть якщо рівень доходу їхніх сім’ї не опускався нижче межі бідності. Очікування батьків з приводу того, чи буде їхня дитина навчатися в коледжі, сильно впливали на успіхи дітей. 57% батьків дітей, які набрали низькі бали в тестах здібностей, припускали, що їхня дитина надійде в коледж, в порівнянні з 96% батьків тих дітей, які добре впоралися з тестами. Здібності дитини до читання та математики виявилися тісно пов’язані з соціально-економічним статусом сім’ї дитини. Діти з більш освіченими батьками, які мають престижну професію і високий рівень доходів, як правило, краще читали і розбиралися в математиці.
Матері дітей з нижчих соціально-економічних груп були молодші. Батьки з сімей з низьким соціально-економічним статусом рідше читали своїм дітям, у них вдома було менше книг і там рідше користувалися комп’ютерами, ніж у сім’ях з високим соціально-економічним статусом. Також в сім’ях з високим соціально-економічним статусом батьки частіше підтримували дітей і частіше вважали, що їхня дитина піде в коледж. Причиною відмінностей у здібностях між дітьми з різних соціально-економічних груп більш ніж в 50% випадків були такі фактори, як сім’я, здоров’я, виховання, заняття вдома, догляд за дитиною та її освіта в ранньому віці.
0 864
3-02-2015, 14:00

Теги -
Новини по темі:{related-news}
Новини партнерів:
Погода, Новости, загрузка...
Загрузка...

Наталія ПАШКОВСЬКА, завідувач кафедри клінічної імунології, алергології та ендокринології БДМУ
Смачні рецепти

Марципан набагато легше приготувати вдома, ніж ви можете подумати
Всі рецепти ...