додати в закладки
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна Здоров'я Тури з Чернівців Весілля Бізнес каталог Блоги Досьє Досьє - відомі люди Чернівців Афіша Фото Відео

Ваше здоров'я / Новини

Польоти в літаку підвищують ризик меланоми

Пілоти потрапили до групи підвищеного ризику раку шкіри, оскільки вони постійно стикаються з опроміненням в кабіні пілота, схожим за показниками з випромінюванням солярію, пише The Daily Mail.
Так, пілотування літака протягом години на висоті 9 кілометрів дає той самий обсяг опромінення, що й 20 хвилин у солярії.
При цьому показники опромінення можуть бути ще вищими, якщо літак летить над щільними хмарами або засніженими полями, що відбивають УФ-випромінювання (відбивають до 85% випромінювання). Проблема в тому, що лобове скло в кабіні пілота не блокує повністю УФ-випромінювання UV-A спектра. Цей спектр може пошкодити ДНК в клітинах, що безпосередньо пов'язане з розвитком меланоми.
Плюс, екіпаж літака також стикається з підвищеним ризиком космічного впливу – рентгенівські промені, гамма-промені і субатомні частинки. Співробітники Університету Каліфорнії виміряли рівень УФ-випромінювання в кабіні літака під час польоту в районі Сан-Хосе і Лас-Вегаса приблизно опівдні в квітні. Потім інформацію порівняли з даними, зібраними в соляріях.
Було доведено: якщо UV-B УФ-промені не так легко проходили через скло або пластик, а ось променям UV-A набагато простіше це зробити. Обидва ці спектри провокують старіння і рак шкіри. У підсумку в порівнянні з середньостатистичними показниками, пілоти і члени екіпажу мають удвічі підвищений ризик меланоми. Тому пілотам і членам екіпажу варто активно використовувати сонцезахисний крем.
0 1 095
23-12-2014, 18:00

Теги -
Новини по темі:{related-news}
Новини партнерів:
Погода, Новости, загрузка...
Загрузка...

Наталія ПАШКОВСЬКА, завідувач кафедри клінічної імунології, алергології та ендокринології БДМУ
Смачні рецепти

Марципан набагато легше приготувати вдома, ніж ви можете подумати
Всі рецепти ...