додати в закладки
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна Здоров'я Тури з Чернівців Весілля Бізнес каталог Блоги Досьє Досьє - відомі люди Чернівців Афіша Фото Відео

Ваше здоров'я / Новини

Роботи, подібні на людей, навчать дітей-аутистів спілкуватися

Дослідники з Університету Південної Каліфорнії виявили, що роботи можуть допомогти дітям із розладами аутистичного спектра отримати нові навички та покращити соціальну поведінку.
Діти, наслідуючи розумних машин, засвоять нові моделі поведінки. Роботи будуть направляти їх за допомогою спеціальних підказок, повідомляє Psych Central.
Команда дослідників вважає: робототехніка може стати в нагоді багатьом людям, наприклад, пацієнтам з хворобою Альцгеймера або дітям з розладами аутистичного спектру. В цьому дослідженні вчені стежили за тим, як діти з розладами аутистичного спектра реагували на людиноподібних роботів, що застосовували певну техніку для формування поведінки. Вона має на увазі поступове впровадження все більш конкретних підказок, спрямованих на те, щоб допомогти людині знайти нові або відновити втрачені навички.
Вчені розділили 12 дітей з високофункціональним аутизмом на дві групи: експериментальну і контрольну. Діти гралися з роботом у гру на наслідування. Їм потрібно було повторювати за машиною 25 різних положень рук. Коли діти в обох групах відтворювали положення правильно, в очах робота з'являвся зелене світло, він кивав або говорив: "Хороша робота!" Коли дитині в контрольній групі не вдавалося імітувати положення рук робота, машина просто повторювала команду без зміни.
Учасникам же експериментальної групи, які не справлялися із завданням, робот пропонував різні підказки. Спочатку він вимовляв тільки окремі слова-сигнали, а потім давав більш докладні інструкції або знову демонстрував фігуру. Дослідження показало: результати дітей, які отримували від роботів відгук, поліпшувалися і підтримувалися на високому рівні. У тих, хто не отримував підказок, результати погіршувалися або залишалися колишніми. Крім того, спеціальні роботи виявилися хорошими помічниками для таких дітей.
Вчені вважають: їх висновки поширюються на повсякденну діяльність. Так, якщо дитина-аутист побачить, як його однолітки граються, вона теж зможе гратися, повторюючи за ними. Дослідники сподіваються, що в найближчі 10 років у дітей з розладами аутистичного спектра з'являться особисті роботи, які допоможуть їм у вирішенні повсякденних завдань і навчать взаємодіяти з іншими людьми.
0 4 456
4-09-2014, 16:00

Теги -
Новини по темі:{related-news}
Новини партнерів:
Погода, Новости, загрузка...
Загрузка...

Наталія ПАШКОВСЬКА, завідувач кафедри клінічної імунології, алергології та ендокринології БДМУ
Смачні рецепти

Марципан набагато легше приготувати вдома, ніж ви можете подумати
Всі рецепти ...