додати в закладки
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна Здоров'я Тури з Чернівців Весілля Бізнес каталог Блоги Досьє Досьє - відомі люди Чернівців Афіша Фото Відео

Ваше здоров'я / Новини

У Мексиці заборонили рекламу калорійної їжі та газованих напоїв

Уряд Мексики запровадить часткову заборону на телевізійну рекламу висококалорійної їжі й газованої води, передає BBC.
Такі заходи будуть прийняті в рамках кампанії з боротьби з ожирінням. У Мексиці від цієї недуги страждає 70% дорослих і 30% дітей.
Рекламу подібної продукції не можна буде побачити по телевізору в будні з 14.30 до 21.30 та у вихідні з 07.00 до 19.30. Також обмеження пошириться на рекламні ролики в кінотеатрах. Міністерство охорони здоров'я Мексики зазначає, що таким чином з ТБ зникне 40% реклами газованої води, кондитерських виробів і шоколадок.
В якості додаткової міри з 2015 року виробники будуть маркувати вміст цукру і жирів на харчових продуктах і напоях. Завдяки цій політиці та податку на газовану воду, введеному в минулому році, Мексика може стати країною №1 у боротьбі з ожирінням.
У Великобританії, Норвегії та провінції Квебек у Канаді також існують заборони на рекламу нездорової їжі на дитячому телебаченні. Однак такі рекламні оголошення все ж з'являються в "сімейних" телепередачах.
Нагадаємо: Мексика перебуває у світових лідерах за споживанням солодкої газованої води (163 літрів на душу населення в рік; у США – 118 літрів). У Штатах ожиріння в 35,7% населення, в Мексиці – у 32,4%. За ступенем поширення діабету Мексика стоїть на першому місці серед 34 країн Організації економічного співробітництва і розвитку. Тут діабет у 10,8% населення.
0 947
22-07-2014, 12:00

Теги -
Новини по темі:{related-news}
Новини партнерів:
Погода, Новости, загрузка...
Загрузка...

Наталія ПАШКОВСЬКА, завідувач кафедри клінічної імунології, алергології та ендокринології БДМУ
Смачні рецепти
Кутя

Кутя здається простою стравою лише на перший погляд. Насправді вона вимагає точності, терпіння та розуміння процесів
Всі рецепти ...