додати в закладки
RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець Вхід через ВКонтакте
Головна Здоров'я Тури з Чернівців Весілля Бізнес каталог Блоги Досьє Досьє - відомі люди Чернівців Афіша Фото Відео

Ваше здоров'я / Новини

Знайомство з марками шкідливих продуктів у дитинстві загрожує здоров’ю та фігурі

Маленькі діти 3-5 років, які розпізнають логотипи ресторанів фастфуду, частіше мають проблеми з вагою.
Як показало дослідження Мічиганського університету, здатність згадати назви марок газованої води і шкідливих продуктів була також пов'язана з ожирінням, пише The Daily Mail.
Був проведений експеримент: дітям показували логотипи компаній, які займаються шкідливими продуктами харчування. Потім дітям роздали зображення їжі, упаковки і героїв мультиків. Потрібно було з'єднати зображення з відповідними логотипами. Виявилося, деякі діти прекрасно орієнтувалися у світі брендів. І чим краще дитина розпізнавав їх, тим вищий був ризик ожиріння.
Виходить, просто вводячи в раціон корисні продукти і забезпечуючи належний рівень фізичного навантаження, з ожирінням впоратися не вдасться. У мозок вже вписані основи поведінки, зав'язані на брендах. Не секрет, що левову частку інформації про їжу дитина отримує з телевізора. І це небезпечніше, ніж сам час, проведений перед ТВ. У дітей розвивається своє уявлення про їжу. Навіть у юному віці вони можуть встановити значення їжі для себе. Дитина досить швидко розуміє, що подобається і що не подобається їй серед їжі. Ці переваги залишаються з ним на все життя.
0 885
3-07-2014, 08:30

Теги -
Новини по темі:{related-news}
Новини партнерів:
Погода, Новости, загрузка...
Загрузка...

Наталія ПАШКОВСЬКА, завідувач кафедри клінічної імунології, алергології та ендокринології БДМУ
Смачні рецепти

Марципан набагато легше приготувати вдома, ніж ви можете подумати
Всі рецепти ...