|
|
|
Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Публікації "МБ" |
Ваше здоров'я / НовиниМаленькі діти 3-5 років, які розпізнають логотипи ресторанів фастфуду, частіше мають проблеми з вагою. Як показало дослідження Мічиганського університету, здатність згадати назви марок газованої води і шкідливих продуктів була також пов'язана з ожирінням, пише The Daily Mail. Був проведений експеримент: дітям показували логотипи компаній, які займаються шкідливими продуктами харчування. Потім дітям роздали зображення їжі, упаковки і героїв мультиків. Потрібно було з'єднати зображення з відповідними логотипами. Виявилося, деякі діти прекрасно орієнтувалися у світі брендів. І чим краще дитина розпізнавав їх, тим вищий був ризик ожиріння. Виходить, просто вводячи в раціон корисні продукти і забезпечуючи належний рівень фізичного навантаження, з ожирінням впоратися не вдасться. У мозок вже вписані основи поведінки, зав'язані на брендах. Не секрет, що левову частку інформації про їжу дитина отримує з телевізора. І це небезпечніше, ніж сам час, проведений перед ТВ. У дітей розвивається своє уявлення про їжу. Навіть у юному віці вони можуть встановити значення їжі для себе. Дитина досить швидко розуміє, що подобається і що не подобається їй серед їжі. Ці переваги залишаються з ним на все життя. Новини по темі:{related-news}
Новини партнерів:
Загрузка...
|
Смачні рецепти
• Теги
Буковина ДТП Зеленський Каспрук Росія Україна Чернівці аварія афіша вибори відключення війна війна з Росією день ангела депутати долар діти карантин клуби концерти коронавірус курс валют кіно міська рада новини новини Буковини новини України новини Чернівців палац кіно Кобилянської погода пожежа поліція православний церковний календар ремонт смерть суд футбол хвороба євро іменини
include('ukrnet48540fyanfv51hdiox906d/links.php'); echo makeUkrnetLink(); ?> include($_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'/_lm8ea8f138e7abf12fd3b69de62a906877/linkmoney.php');?> |