|
|
|
Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Публікації "МБ" |
Ваше здоров'я / НовиниПлануйте не більше 9 справ протягом дня - 1 важливе, на яке потрібно витратити більше часу, 3 другорядних, нескладних і 5 зовсім дрібних. "Нині, здається, всі завалені нескінченними списками справ, які необхідно вирішити, - коментує Джейкоб Стастний, розробник у статті на Lifehacker.com. - Ви прокидаєтеся вранці, починаєте працювати, працюєте, працюєте, а наприкінці дня розумієте, що ви не маєте уявлення, що в результаті зробили за день. Ви знаєте, що ви працювали і виконували якісь завдання, але здається, не завершили нічого. Це так засмучує! Складання нескінченних планів веде лише до ще більшої плутанини. Навіщо вони взагалі потрібні, якщо від них немає жодної користі? У чому сенс, якщо все одно доведеться працювати весь день? Знайома ситуація? Я борюся з нею все своє життя. Щоб бути продуктивним, потрібно бачити результат щодня, повинне бути світло в кінці тунелю, щоб знати, що врешті-решт у вас буде час, який можна витратити на себе. Вранці ви знаєте, що вам потрібно зробити справи a, b, c, d, e. Але потім щось йде не так із справою b, і доводиться витрачати на неї набагато більше часу, ніж ви планували. Відповідно, ви не можете доробити c і d і зрештою відчуваєте, що виконали недостатньо роботи". Якщо слідувати правилу і планувати не більше 9 справ за день, то вдасться виконати 4 досить важливі справи, і залишиться час на 5 дрібних (про які, однак, не варто забувати ) - наприклад, забрати з хімчистки піджак або сплатити рахунки. На жаль, складання листів планувань не панацея для тих, у кого проблеми з виконанням справ вчасно або їх виконанням взагалі. Труднощі можуть бути в тому, що список справ занадто великий або неструктурований. У цьому випадку правило 1-3-5 - чудове вирішення проблеми. Є також аналогічне правило 3+2, але за великим рахунком, це лише варіації одного і того ж способу впорядкувати свої завдання і запланований на них час (можна взагалі скласти свою власну систему: 1-2-3, 2-4-9 і так далі до нескінченності, залежно від вашого способу життя і кількості справ, які доводиться щодня виконувати). Це правило працює, тому що допомагає розставити пріоритети і розділити тимчасові проміжки між справами, залежно від їхньої важливості. Воно також допомагає у разі непередбаченої зміни денного графіка або раптової появи важливих справ: легко зрозуміти, які справи можна перемістити, а які відкладати на завтра не варто. Новини по темі:{related-news}
Новини партнерів:
Загрузка...
|
Смачні рецепти
• Теги
Буковина ДТП Зеленський Каспрук Росія Україна Чернівці аварія афіша вибори відключення війна війна з Росією день ангела депутати долар діти карантин клуби концерти коронавірус курс валют кіно міська рада новини новини Буковини новини України новини Чернівців палац кіно Кобилянської погода пожежа поліція православний церковний календар ремонт смерть суд футбол хвороба євро іменини
include('ukrnet48540fyanfv51hdiox906d/links.php'); echo makeUkrnetLink(); ?> include($_SERVER['DOCUMENT_ROOT'].'/_lm8ea8f138e7abf12fd3b69de62a906877/linkmoney.php');?> |