додати в закладки
Головна Здоров'я Тури з Чернівців Весілля Бізнес каталог Блоги Досьє Досьє - відомі люди Чернівців Афіша Фото Відео

Ваше здоров'я / Новини

Вчені знайшли найдавніший випадок раку, відомий сучасній медицині

Як зазначає BBC, відкриття було зроблене після аналізу скелета, датованого 1200 роком до н. е. Скелет знайшли в північній частині Судану. Його виявила Мікаела Біндер з Університету Дарема. Це відкриття доводить, що рак не є продуктом сучасної цивілізації.
Даний факт розвитку раку на 2000 років старший раніше підтвердженого факту захворювання раком. Кістки скелета були в дірках. Це сліди від раку. Якщо вдасться провести аналіз ДНК за останками, то вчені зможуть отримати дані про генетичні мутації, які зробили молоду людину схильною до раку. Це також проллє світло на еволюцію захворювання і людства в цілому.
Треба сказати, що торік американські фахівці опублікували звіт, присвячений дослідженню останків. Вони знайшли 120000-річне скам'яніле ребро неандертальця з ознаками раку кісток. У тому ж місці виявили й інші скам'янілості з ознаками раку. Однак без цілого скелета не можна простежити за поширенням захворювання і підтвердити, що предки сучасної людини дійсно мали рак кісток.
0 890