RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео | » Новини читачів |

Рада підтримала реформування ГТС

Верховна Рада підтримала в другому читанні законопроект щодо реформування системи управління єдиною ГТС України .

За проголосували 228 депутатів.

Згідно з законом ГТС не підлягає приватизації.

Згідно з поправками, газотранспортна система на може бути передана в управління лише за згодою парламенту.

"Мета закону - це мати ЄС і США як операторів української газотранспортної системи, де Україна контролює компанію і де власність на українську ГТС і українські газосховища залишаються за українською державою", - зазначив прем’єр Арсеній Яценюк, представляючи закон.

"Українська ГТС залишається на 100% державною власністю", - повідомив Яценюк про зміни, які були внесені до закону при підготовці до другого читання.

Українська держава оголошує публічний конкурс на залучення інвесторів щодо модернізації і експлуатації ГТС. Такими інвесторами відповідно до закону можуть бути лише компаніях країн членів ЄС, які відповідно сертифіковані, або США.

Так звана операторська компанія контролюється виключно українською державою. 51% належить державі, 49% можуть отримати ЄС або США.

Також додано пункт про те, що при проведенні конкурсу компанія, яка є резидентом ЄС або США, зобов'язана розкрити всю інформацію щодо структури своєї власності і показати всіх бенефіціарів, які є власниками цієї компанії.

"Якщо компанія, яка виграла конкурс, приймає рішення щодо зміни своєї структури власності, то таке рішення може прийматися лише у випадку, якщо на це згоду дає українська сторона. Може статись так, що виграє компанія резидент ЄС, а потім зміниться структура власності, і під лейбою ЄС може бути власність наприклад країни-агресора", - сказав Яценюк.

Він додав, що компанія, яка управлятиме ГТС, раз на 5 років має додавати звіт, в тому числі в ВР.

"Ці додаткові вимоги навантажують проект. Не стоїть черга, щоб інвестувати в українську ГТС, але ми маємо зробити кроки, щоб… ЄС був зацікавлений у збільшені транзиту газу через Україну, і відповідно ми заробляли більше коштів", - додав він

"Щоб ЄС був послідовним. якщо ми разом і підписали угоду про асоціацію, це означає, що ми допомагаємо один одному і не будуємо Південний потік, який будується виключно проти України", - додав Яценюк.
Редактор: Юрій Коверзнєв
14-08-2014, 14:40
Коментарів 0 Переглядів 1 092

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Кореспондентка поспілкувалася з військовими, волонтерами, місцевими


Щаслива, що змогла хоч трішки допомогти. Блог Галини Олійник
Дуже сподіваюся, що з кошенятами надалі все буде гаразд
Вирок суду – читати класику. Блог Юлії Пацаранюк
Чоловіка, який обікрав сестру, зобов'язали прочитати "Кайдашеву сім’ю" І.Нечуя-Левицького
ВІДЕО Переглянути все відео

Вчора попрощалися із 19 військовослужбовцями 10 окремої гірсько-штурмової бригади "Едельвейс"

Без здорових ясен ніколи не будуть здоровими зуби. Лише разом ці дві структури забезпечують добрий стан ротової порожнини. Якщо є проблема пародонтиту чи гінгвіту, то ніколи не буде якісної посмішки.

Раннє виявлення проблеми і правильна корекція слуху – гарантія того, що ви уникнете подальшого погіршення і забезпечите ефективне лікування та реабілітацію, а в результаті будете чути світ на повну!

У "Магістраль" ви будете навчатися з висококваліфікованими інструкторами, які підготують вас до будь-яких дорожніх ситуацій. Наші автомобілі відповідають найвищим стандартам безпеки, а навчання проводиться за сучасними методиками, що забезпечує вам не лише отримання водійського посвідчення, але й практичні навички, необхідні для безпечного водіння.