Електронний проїзний документ на потяг, який надає право на посадку до вагону без переоформлення в залізничній касі, можна придбати тільки на офіційному веб-сайті "Укрзалізниці".
Про це повідомив заступник генерального директора УЗ Павло Чекалов, пише "Укрінформ".
"Електронний проїзний документ на сьогодні можна придбати тільки через офіційний сайт "Укрзалізниці". Більше на жодних сайтах жодні агенти електронний проїзний документ не продають. На наших квитках є QR-код, який провідник прочитує спеціальним сканером і отримує усі дані, які потрібні для посадки: прізвище і ім'я пасажира, номер потягу, місце тощо", - сказав він.
При цьому Чекалов зазначив, що залізничні квитки, оформлені через систему "Приватбанку", не є повноцінними проїзними документами і обов'язково підлягають обміну в залізничній касі. Вказаний в них QR-код містить інформацію про замовлення, а не про пасажира.
"Приватбанк" розробив свою програму, і вони при резервуванні квитків теж придумали QR-код. Але це не той QR-код, який на нашому електронному проїзному документі. У "Приватбанку" це не квиток, це називається "Бланк замовлення". На ньому написано, що "цей бланк підлягає пред'явленню в касу і роздрукуванню електронного проїзного документу". Вони зробили такий самий QR-код для того, щоб касирові було простіше зчитати цей QR-код, і у нього замовлення висвічується у базі", - пояснив він.
Як повідомляло агентство, з 23 липня квитки, оформлені через офіційний сайт "Укрзалізниці" в інтернеті та роздруковані пасажирами самостійно, мають статус розрахункового документу. На сьогодні "електронний квиток" діє в усіх потягах категорії "Інтерсіті+" і 6 міжобласних потягах. До кінця 2013 р. УЗ планує впровадити систему в усіх своїх потягах.