В Україні за дев'ять місяців 2013 року випуск горілки впав на 17,8%. Виробники заявляють, що українці перейшли на інші алкогольні напої. Зокрема, гендиректор Global Spirits Сергій Величко зазначає, що застій на ринку горілки неминучий через те, що зростає попит на інший доступний за ціною алкоголь. "Однак різке падіння ринку горілки, що спостерігається в Україні, також пов'язане з тим, що, починаючи з весни, на ринку з'явилися так звані бальзами і екстракти 40-градусної міцності. Під виглядом цих "цілющих напоїв", по суті, реалізується горілка без сплати акцизів за зниженою ціною", - повідомив він виданню "Коммерсант-Украина".
А ось за словами гендиректора "Алкогольних традицій" Романа Вашколупа, українці стали більше вживати імпортних напоїв, які раніше були для них недоступними. "У першу чергу, мова йде про вино та віскі під private label роздрібних торговельних мереж та недорогих торгових марок", - повідомив Вашколуп. Він також додав, що деякі ритейлери на полиці з горілкою ставлять віскі вартістю 57-63 гривень за пляшку, і багато українців віддають перевагу другому напою.
У свою чергу представники великих торговельних мереж також заявляють про зростання попиту на алкогольну продукцію під private label. "Горілка залишається напоєм номер один в українців, на другому місці - дешеве віскі",- повідомив директор однієї з торгових мереж.