Провідники в поїздах мають обов'язково втюхати пасажирам купу чаю

Новини України / новини
1 638
0
Провідники в поїздах мають обов'язково втюхати пасажирам купу чаю

Українські провідники поїздів мають виконувати неймовірні норми. Із десяти пасажирів – вісім мають випити як мінімум одну чашку чаю.

Якщо взимку проблем з нормою не виникає, то влітку доводиться всіма можливими та неможливими способами продавати напій. Разом з тим, виконання норми приводить до інших проблем провідників – постійне миття чашок в умовах, які далекі від комфорту, пишуть Вести.

Крім того, провідники дуже часто самі відповідають за безпеку в поїзді. Бо міліціонерів, які мають іти "в комплекті з рейсом", часто немає. А це означає самостійне заспокоєння буйних та п'яних пасажирів. Провідники працюють за контрактами і отримують гроші за кількість проведених у рейсі годин. У середньому виходить близько 3 тисяч грн на місяць за норму приблизно в 155 годин (зі святковими днями). Крім того, доплачують за понаднормові, за нічні рейси, а взимку - за опалення вагона вугіллям. З наднормовими (за 250-280 годин або 11,5 дня у рейсі) можна отримувати до 5 тисяч грн.

Додатково провідники заробляють, підсаджуючи безбілетників, хоча це ризиковано. Також можна підзаробити на передачах, перевезення надгабаритного багажу, тварин у клітках, продажу якихось продуктів і на штрафах. Читайте також: Через кінець сезону відпусток залізничники змінюють графік поїздів

Нагадаємо, що гроші українців за залізничні квитки йдуть у пустоту: скоро спишуть 95% поїздів, а нових немає. Залізниця найпопулярніший "мандрівний" транспорт України, але переважна більшість вагонів пам'ятають ще Брежнєва: їм по 28 років, вони смердять, шумлять та ледве їдуть.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код: