RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини України » Івано-Франківська облрада просить повернути потяг "Чернівці-Ковель"

Івано-Франківська облрада просить повернути потяг "Чернівці-Ковель"

Івано-Франківська обласна рада підготувала звернення до Львівської залізниці з проханням не скасовувати потяг №667/668 "Ковель-Чернівці". Про це повідомляє "Галицький кореспондент".

Нагадаємо, з 26 травня потяг скасували на літо, а в осінньо-зимовий період він має курсувати через день.

Під час сесії обради відповідаючи на запит депутата облради Петра Шкутяка, начальник Івано-Франківської дирекції залізничних перевезень Сергій Пугач роз'яснив, що потяг скасували через його нерентабельність та відсутність пасажирських вагонів. Заява Пугача про те, що потягом "Ковель-Чернівці" майже ніхто не їздить і Укрзалізниця працює у збиток помітно знервувала депутатів.
"Ще в кінці 90-их всі плакали, що залізниця має одні збитки. Тоді було мінус 2 мільярди доходів, залізниця дотувалася. Прийшов Кирпа і стало плюс два мільярди. Яка нерентабельність, якщо весь напрямок Карпати викуплений наперед, неможливо купити білети, весь Крим викуплений? Тут причина не економічна, а корупційна. Менше треба красти на залізниці!", -- запалився Юрій Романюк. Депутат вважає, що Львівська залізниця є однією з найприбутковіших, бо здійснює міжнародні перевезення а тому її нерентабельність виглядає сумнівною.

Депутати попросили представника залізниці донести до керівництва занепокоєння мешканців області через скасування популярного потяга і прийняли звернення з проханням повернути "Ковель-Чернівці" у звичний графік.

Народні обранці припустили, що Укрзалізницю штучно оголошують збитковою, готуючи до продажу в приватні руки. "Укрзалізниця, єдина яка ще не пішла у приватні руки, хоча теоретично все готово", - обмовився Пугач. А й справді, якщо в Україні постійне покращення, для чого скасовувати поїзди?
Редактор: Igor
27-06-2013, 11:27
Коментарів 0 Переглядів 2 091

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.