Виконавчий комітет Львівської міськради заборонив використання в місті вивісок із зображеннями алкогольної продукції і написами "алкоголь".
Заборона почне діяти з 21 травня і стосуватиметься зовнішньої та внутрішньої реклами торгових точок, вітрин або вікон стаціонарних об'єктів торгівлі, що містить зображення алкогольних і слабоалкогольних напоїв, а також зазначені написи, пише "Коммерсант-Украина".
Ініціатором виступив мер Львова Андрій Садовий.
Наприклад, три роки тому він запропонував ввести в місті обмеження на продаж алкогольних напоїв з 22.00 до 10.00. У результаті істотно знизився рівень молодіжної злочинності, а також удвічі зменшилася кількість алкогольних отруєнь серед підлітків.
У лютому 2013 року Андрій Садовий оголосив про початок кампанії з метою зупинити індустрію слабоалкогольних напоїв. "Необхідно активно пропагувати шкоду алкогольних і слабоалкогольних напоїв, особливо серед підлітків. Рішення виконкому міськради блокує вплив пропаганди алкоголю на молодь",- прокоментував він свою нову ініціативу.
Підприємці міста підтримують ідею пропаганди здорового способу життя, але виступають проти заборонних заходів. "Підприємець на законній підставі отримав торговельний бренд і займається бізнесом. Тепер йому потрібно шукати іншу назву для своєї торгової точки. Думаю, варто вивчити документи і прийти до єдиної угоди, інакше бізнесмени пред'являть претензії міськраді",- підкреслив президент Асоціації роботодавців Львівської області Зеновій Бермес.
20-05-2013, 16:10
0
1 679