Україна славиться якістю своїх доріг, але деякі з них особливо запам'ятовуються водіям.
Виходячи з останніх даних "Укрремдорстроя", вже здійснено ремонт 79 тис. кв. м. доріг з 96 тис. запланованих.
А згідно з інформацією "Укравтодору", його зусиллями усунута "ямковість" на 98% відсотках автодоріг державного значення.
Проте таких кардинальних змін ні водії, ні їх пасажири поки не помітили.
Найбільш "розбитими" автомобільними трасами в Україні вважаються: Житомир-Бердичів: за влучним зауваженням водіїв тут полотно, вкрите незліченною кількістю ямок, схоже на друшляк. Пересуватися можна лише узбіччям.
Павлоград-Донецьк: у деяких сміливців, які ризикнули повністю подолати дану автотрасу з глибокими западинами, відскакувала вихлопна система.
Решетилівка-Дніпропетровськ: ця траса місцями переходить плавно в напрямку, що нагадує звичайну ґрунтову дорогу.
Летичів-Хмельницький: на тій ділянці дороги, яка ближча до міста Летичів, швидкісний режим пересування наближається до нуля.
Одессса-Березівка: автомобільні любителі між собою називають таку трасу "порцією екстриму". Тут глибокі вибоїни, мальовничі розломи і тріщини.
Тернопіль-Львів: поїздку тутешньою провальною дорогою не витримує підвіска не тільки легкових, але навіть вантажних машин - на КамАЗі ресори лопаються.
Біла Церква-Умань: стан автотраси водії характеризують коротко - як після бомбардування. Тут рух ускладнений, а через кожні п'ятдесят-сімдесят метрів зустрічаються вибоїни і горбки.
Житомир-Любар: складається враження, що кожні десять метрів траси робили по черзі українські та закордонні будівельники: рівні ділянки міняються на розбиті.
Кременець-Біла Церква: цей напрямок далекобійниками названо "дорогою Другої Світової", оскільки вона всіяна ямами, що розтягнулися на обидві смуги.
Львів-Луцьк: автомагістраль, вкрита вибоїнами, випробовує на міцність нерви водіїв і підвіски практично через кожні сто метрів.
2-05-2013, 13:45
0
2 114