Автоімпортери подали до суду на Міністерство економіки за запроваджене ним мито на продаж іноземних машин, йдеться у сюжеті ТСН.
Нагадаємо, авто з потужністю двигуна від 1л до 2,2л з 13 квітня обкладуть
новим податком – до 13% вартості. Уряд запевняє, що хоче захистити вітчизняні заводи, зокрема і ті, які збирають чужоземні авто. А ось імпортери вже готові переписувати цінники.
Тим часом в автосалонах столиці ажіотаж. Покупців стало більше, ніж раніше, бо є різниця - сплатити 250 тис. грн за авто зараз чи 280, якщо мито все-таки запровадять. У такому разі, запевняють продавці машин, гірше буде всім: водіям, бо викладуть зайве, і автосалонам, бо продажі знизяться.
"Якщо нам не вдасться скасувати це рішення, то автомобілі можуть подорожчати з урахуванням ПДВ приблизно на 15,6%", - каже директор асоціації автоімпортерів Олег Назаренко.
Рішення про введення нових зборів висить на сторінці "Урядового кур'єра" за 14 березня. "Цьому рішенню передували неодноразові звернення трудових колективів вітчизняних автозаводів ЗАЗ, "Богдан" і "Єврокар"… з проханням провести спеціальне розслідування щодо імпорту автівок. За їхніми даними, експансія імпортних автомобілів призвела до поповнення лав безробітних на 17 тис. осіб", - йдеться в "Урядовому кур'єрі" за 16 березня 2013 року.
На думку Міністерства економіки, подорожчання імпорту стимулюватиме європейських виробників відкривати заводи всередині України. Самі імпортери пояснюють, що цього не буде через малі обсяги продажів.
"Припустимо, дистриб'ютор втратить 2,5 млн на цій акції з боку уряду. Завод (побудувати) коштує близько 250 млн. Як ви думаєте, чи буде виробник, який втратить 1% від вартості заводу, через це інвестувати в Україну?" - поцікавився представник автокомпанії в Україні Андрій Нестеренко.
19-03-2013, 09:45
0
1 545