RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Місцевій владі заборонили купувати імпортні трамваї та тролейбуси

Кабінет міністрів України підтримав вітчизняних виробників муніципального транспорту, фактично заборонивши містам закуповувати імпортну техніку, пише "Коммерсантъ-Украина".

Учора Кабмін затвердив держпрограму активізації розвитку економіки на 2013-2014 роки. У ній муніципалітети фактично змушують до закупівель міського транспорту у вітчизняних виробників.

Як заявив віце-прем'єр Олександр Вілкул, оновлення трамваїв і тролейбусів має відбуватися за рахунок техніки зі ступенем локалізації не менш ніж 80%.

Між тим, зараз багато міських перевізників змушені закуповувати уживаний електротранспорт імпортного виробництва.

Так, наприклад, минулого року Тернопіль придбав два уживаних тролейбуси з Чехії, вартістю 150-300 тис. грн/шт, Луцьк - десять тролейбусів з Польщі вартістю 65 тис. грн/шт, а Дніпропетровськ - 30 трамваїв з Німеччини за 9,6 млн грн. Вся техніка має термін експлуатації від 12 до 20 років.

Мер Львова Андрій Садовий каже, що, наприклад, його місту для нормального функціонування необхідно близько 40 нових трамваїв.

"Новий трамвай українського виробництва коштує близько 11 млн грн. Для порівняння: старі імпортні трамваї, яких ми за останні кілька років купили 22, коштували по 12-42 тис. євро (125,6-439,6 тис. грн) за одиницю. Ці трамваї прослужать нам ще років десять, а на нові у міста просто немає коштів", - нарікає він.

За словами генерального директора компанії Татра-Південь (найбільший виробник трамваїв в Україні) Анатолія Кердівари, його компанія страждає від того, що міста воліють імпортну техніку. Він вважає, що витрати на запчастини та утримання старого трамвая за десять років перевищують вартість нового.

"А враховуючи те, що сучасний трамвай нашого виробництва на 50% економічніший, вкладені в нього кошти можуть окупитися всього за п'ять років", - стверджує він.

Нагадаємо, останнім часом через брак коштів Чернівці купують лише старі автобуси і тролейбуси з Європи.
Редактор: Igor
28-02-2013, 09:07
Коментарів 0 Переглядів 2 532

Теги -

Захисника поховали на Садгірському кладовищі

Є затримки у русі громадського транспорту.

"Укрзалізниця" відкрила продаж квитків на поїзди нового графіка руху на 2025 рік
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Планування дитячої — дуже відповідальний процес, в якому потрібно враховувати все: від освітлення і кольорів до форми та матеріалу меблів.

У Install Pro, крім теплових насосів, можна також підібрати будь-які види сантехнічного обладнання й трубопровідної арматури, системи водоочищення, насосне обладнання, опалювальні прилади та котельні установки, внутрішні й вуличні інженерні системи та багато іншого.

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.