RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

"Укрзалізниця" вдруге за останній рік намагається збільшити тарифи на вантажні залізничні перевезення.
Держмонополія направила в Мінінфраструктури пропозицію про підвищення тарифів на 12% в 2013 році, пише "Комерсант-Україна".
"Укрзалізниця" звернулася в Мінінфраструктури з пропозицією підвищити на 12,2% тарифи на вантажні залізничні перевезення з 1 січня 2013 року, повідомив 21 листопада начальник головного комерційного управління "Укрзалізниці" Юрій Меркулов.
"Укрзалізниця" хоче змінити тарифи

За його словами, індексація дозволить держмонополії збільшити виручку на 3,6 млрд гривень у 2013 році.
Це вже друга за останній рік спроба "Укрзалізниці" переглянути діючі з 1 січня 2012 року тарифи.
"У 2012 році передбачалася індексація тарифів у розмірі 21%. Але Мінекономрозвитку і Мінфін заблокували її, через що в 2012 році "Укрзалізниця" недоотримає близько 2 млрд гривень", - уточнив Меркулов.
На його думку, подальше штучне стримування тарифів не дозволить провести необхідну модернізацію рухомого складу.

Проти ініціативи "Укрзалізниці" передбачувано виступили її найбільші клієнти.
"Залізничні тарифи займають значну частку у виробництві продукції гірничо-металургійного комплексу. В поточних умовах падіння попиту і цін на продукцію комплексу підвищення тарифів призведе до втрати конкурентоспроможності української продукції", - говорить віце-президент Української асоціації підприємств чорної металургії Сергій Грищенко.

"Ми не вітаємо плановане в 2013 році збільшення тарифів на вантажні перевезення залізничним транспортом", - відзначив директор з комерційної діяльності найбільшого в Україні енергохолдингу ДТЕК Андрій Фаворов.

Глава наглядової ради найбільшого в Україні виробника мінеральних добрив Ostchem Олександр Халін говорить, що в азотній хімії витрати на транспорт становлять близько 10%.
"Зрозуміло, що якщо збільшаться витрати на залізничний транспорт, то це тут же відіб'ється на кінцевій ціні добрив. Таким чином, погіршиться становище як мінімум двох галузей: аграрного сектора і хімії", - вважає він.
Редактор: Юрій Коверзнєв
22-11-2012, 12:18
Коментарів 0 Переглядів 1 468

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.