"Укрзалізниця" вдруге за останній рік намагається збільшити тарифи на вантажні залізничні перевезення.
Держмонополія направила в Мінінфраструктури пропозицію про підвищення тарифів на 12% в 2013 році, пише "Комерсант-Україна".
"Укрзалізниця" звернулася в Мінінфраструктури з пропозицією підвищити на 12,2% тарифи на вантажні залізничні перевезення з 1 січня 2013 року, повідомив 21 листопада начальник головного комерційного управління "Укрзалізниці" Юрій Меркулов.
За його словами, індексація дозволить держмонополії збільшити виручку на 3,6 млрд гривень у 2013 році.
Це вже друга за останній рік спроба "Укрзалізниці" переглянути діючі з 1 січня 2012 року тарифи.
"У 2012 році передбачалася індексація тарифів у розмірі 21%. Але Мінекономрозвитку і Мінфін заблокували її, через що в 2012 році "Укрзалізниця" недоотримає близько 2 млрд гривень", - уточнив Меркулов.
На його думку, подальше штучне стримування тарифів не дозволить провести необхідну модернізацію рухомого складу.
Проти ініціативи "Укрзалізниці" передбачувано виступили її найбільші клієнти.
"Залізничні тарифи займають значну частку у виробництві продукції гірничо-металургійного комплексу. В поточних умовах падіння попиту і цін на продукцію комплексу підвищення тарифів призведе до втрати конкурентоспроможності української продукції", - говорить віце-президент Української асоціації підприємств чорної металургії Сергій Грищенко.
"Ми не вітаємо плановане в 2013 році збільшення тарифів на вантажні перевезення залізничним транспортом", - відзначив директор з комерційної діяльності найбільшого в Україні енергохолдингу ДТЕК Андрій Фаворов.
Глава наглядової ради найбільшого в Україні виробника мінеральних добрив Ostchem Олександр Халін говорить, що в азотній хімії витрати на транспорт становлять близько 10%.
"Зрозуміло, що якщо збільшаться витрати на залізничний транспорт, то це тут же відіб'ється на кінцевій ціні добрив. Таким чином, погіршиться становище як мінімум двох галузей: аграрного сектора і хімії", - вважає він.
22-11-2012, 12:18
0
1 455