RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Під час виборів 2012 політичні партії витратили на виборчу кампанію понад 600 млн грн.

Про це пише "Комерсант-Україна". У розпорядженні видання опинилися підсумкові дані про витрати всіх 22 партій, що висували кандидатів у багатомандатному окрузі. Як відомо, офіційне декларування сум, використаних партіями-учасницями в ході передвиборної кампанії, є однією з вимог чинного законодавства. В зведені відомості потрапили витрати, які понесли партії за неповних три місяці - з моменту реєстрації учасника виборів Центрвиборчкомом до півночі 26 жовтня. Лідером за вартістю кампанії стала Партія регіонів, задекларувавши витрати в розмірі 218 млн грн. Майже 157 млн грн з цієї суми витрачено на рекламу в ЗМІ, ще у 33 млн грн обійшлася зовнішня реклама.

Друге місце за обсягом витрачених коштів зайняла "Батьківщина", задекларувавши 107 млн грн. У опозиційній партії майже весь бюджет пішов на оплату послуг ЗМІ (94 млн грн), ще в 9,5 млн грн обійшлася "наружка". Виходячи з офіційно задекларованих витрат і результатів голосування в багатомандатному окрузі, партії влади кожен голос обійшовся трохи дорожче, ніж її головному опонентові, - 35,7 грн у ПР проти 20,6 грн у "Батьківщини".

Витрати Партії регіонів є найвищими серед п'яти політичних сил, які пройшли 5-відсотковий бар'єр. "Нам об'єктивно було важче, ніж іншим, оскільки ми при владі. Опозиції легко агітувати, їм достатньо пообіцяти з три короби, а нам доводилося докладно описувати, що ми зробили за два з половиною роки. Через це, наприклад, нам довелося набагато більше витрачати на роз'яснюючі буклети", - поділився з "Ъ" народний депутат Володимир Олійник. Дані ЦВК підтверджують його слова - на виготовлення наочної агітації і роздавальних матеріалів у ПР пішло 23 млн грн, у той час як "Батьківщина" вклалася в 3,2 млн грн. Читайте також: "Свободі" на виборах кожен голос обійшовся в 11 грн, ПР - 1100 грн.

Партія УДАР, яка посіла третє місце за підсумками виборів, виявилася набагато економніша за лідерів і вклалася в скромні 33,7 млн грн (11,8 грн за голос). Це, втім, не дозволило УДАРу побити рекорд ефективності, поставлений партією "Свобода" (23,2 млн грн; 10,9 грн за голос). Набагато менш ефективною виявилася кампанія Компартії, яка обійшлася комуністам більш ніж у 72 млн грн (вартість одного голосу - 27 грн).
Редактор: iryna
16-11-2012, 10:36
Коментарів 0 Переглядів 1 054

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні



"На Трампа сподіваймося, але люби, Боже, правду"
"Це важка, але необхідна правда, яку важко буде прийняти багатьом", - зазначає Сергій Рудик
«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.