RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Ціна мандата

У Центрвиборчкомі завершили прийом звітів про використання виборчих фондів партіями-учасницями виборів.

ВО "Свобода" залучила у свій виборчий фонд рівно 23 млн 200 тис. грн і витратила все до копійки. "На рекламу, як правило, витрачаються круглі суми, і ми змушені були підтягувати фонд під вартість кампанії. Гроші в наш фонд надходили з двох джерел - їх склали пожертви громадян і цільові перерахування з партійної каси. Тому коли побачили, що зібраних коштів не вистачає, перерахували відсутню суму з рахунку партії ", - розповів член політради "Свободи" Юрій Сиротюк, який підписав подану в ЦВК відомість.

Докладні дані партійних витрат "Свободи" дозволяють припустити, що партія коригувала звітність, домагаючись рівної підсумкової цифри - витрати за окремими статтями не були округлені. Зокрема, на "використання ЗМІ" - найбільшу витратну статтю - партія витратила 17 млн ​​390 тис. 446 грн 64 копійки. Враховуючи, що за підсумками підрахунку голосів партія "Свобода" отримала підтримку 2 129 933 виборців, вартість одного голосу склала лише 10 грн 89 копійок. З таким показником партія Тягнибока за підсумками парламентських виборів 2012 року може стати найбільш економною серед усіх політичних сил, які подолали 5-відсотковий виборчий бар'єр.

Партія регіонів, яка зайняла перше місце, за експертною оцінкою голови Асоціації зовнішньої реклами Артема Біденка, витратила на кампанію близько $ 850 млн, що становить понад 1100 грн в перерахунку на один голос. Втім, офіційно партії часто декларують набагато менші витрати.

Цікаво, що інші учасники виборів, звіти яких є в розпорядженні видання, показали суми з точністю до копійок. Наприклад, партія "Собор", яка зійшла з перегонів витратила на рекламу в ЗМІ 34 тис. 805 грн 56 копійок. Досить недорогу кампанію задекларувала Радикальна партія Олега Ляшка, яка отримала восьме місце і результат в 1,08%. Його партія відзвітувала про витрачання трохи менше 6 млн грн, що становить майже 27 грн за голос.

Але найбільш економною виявилася партія "Україна майбутнього". Ця політична сила не витратила на агітацію ні копійки і навіть не починала наповнювати свій передвиборчий фонд, проте зуміла зайняти 15-е місце з 21, набравши 0,18%, або 37 909 голосів виборців. Як відомо, останнім, 21-е місце на виборах зайняла Ліберальна партія, що набрала 0,07% голосів. Тим часом партійці запевнили ЦВК, що вели агітацію і витратили на неї всі 232 тис. 392 грн, зібрані у виборчий фонд.
Редактор: Юрій Коверзнєв
15-11-2012, 10:16
Коментарів 0 Переглядів 1 761

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

У Install Pro, крім теплових насосів, можна також підібрати будь-які види сантехнічного обладнання й трубопровідної арматури, системи водоочищення, насосне обладнання, опалювальні прилади та котельні установки, внутрішні й вуличні інженерні системи та багато іншого.

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".