Витрати на політичну рекламу перед парламентськими виборами склали близько 2,5 млрд доларів, при цьому безумовним лідером є Партія регіонів, яку очолює прем'єр-міністр України Микола Азаров.
"Однозначно - Партія регіонів (лідер), і це стосується не тільки зовнішньої реклами, але і телевізійної реклами, реклами преси", — сказав в інтерв'ю керівник Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко, повідомляє "Дзеркало тижня".
За словами Біденка, найбільшу кількість білбордів з політичною рекламою розмістили Партія регіонів і партія "Україна-Вперед!".
"Згідно з нашим внутрішнім моніторингом, у жовтні Партія регіонів розмістила приблизно 6,5 тис. майданчиків. На другому місці знаходиться партія Королевської — 2,5 тис. площин. Трохи менше 2,5 майданчиків розмістила партія „УДАР“, до 2 тис. - Об'єднана опозиція, комуністи — приблизно 1,5 тис. майданчиків, десь стільки ж — партія "Наша Україна"", — повідомив він.
При цьому Біденко зазначив, що загальні витрати на політичну рекламу підрахувати досить складно.
"За нашими експертними оцінками ця сума склала 2,5 млрд доларів, починаючи з початку року. Адже ми знаємо, що та ж Королевська піарилася ще в лютому. За кількістю реклами сказати дуже складно, адже було багато „джинси“, тому порахувати ці витрати важко", — сказав він.
"Що стосується зовнішньої реклами, як і всіх медійних каналів, порахувати простіше, оскільки існує відповідний моніторинг. Для зовнішньої реклами щомісячне розміщення склало 12 тисяч площин, у жовтні — 16 тисяч площин. Якщо рахувати по грошах, то в цілому виборча кампанія зовнішньої реклами склала 150-200 мільйонів гривень", — зазначив Біденко.
26-10-2012, 16:29
0
2 128