RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини України » Найбільше білбордів - у ПР і партії Королевської

Найбільше білбордів  - у ПР і партії Королевської

Витрати на політичну рекламу перед парламентськими виборами склали близько 2,5 млрд доларів, при цьому безумовним лідером є Партія регіонів, яку очолює прем'єр-міністр України Микола Азаров.

"Однозначно - Партія регіонів (лідер), і це стосується не тільки зовнішньої реклами, але і телевізійної реклами, реклами преси", — сказав в інтерв'ю керівник Асоціації зовнішньої реклами Артем Біденко, повідомляє "Дзеркало тижня".

За словами Біденка, найбільшу кількість білбордів з політичною рекламою розмістили Партія регіонів і партія "Україна-Вперед!".

"Згідно з нашим внутрішнім моніторингом, у жовтні Партія регіонів розмістила приблизно 6,5 тис. майданчиків. На другому місці знаходиться партія Королевської — 2,5 тис. площин. Трохи менше 2,5 майданчиків розмістила партія „УДАР“, до 2 тис. - Об'єднана опозиція, комуністи — приблизно 1,5 тис. майданчиків, десь стільки ж — партія "Наша Україна"", — повідомив він.

При цьому Біденко зазначив, що загальні витрати на політичну рекламу підрахувати досить складно.

"За нашими експертними оцінками ця сума склала 2,5 млрд доларів, починаючи з початку року. Адже ми знаємо, що та ж Королевська піарилася ще в лютому. За кількістю реклами сказати дуже складно, адже було багато „джинси“, тому порахувати ці витрати важко", — сказав він.

"Що стосується зовнішньої реклами, як і всіх медійних каналів, порахувати простіше, оскільки існує відповідний моніторинг. Для зовнішньої реклами щомісячне розміщення склало 12 тисяч площин, у жовтні — 16 тисяч площин. Якщо рахувати по грошах, то в цілому виборча кампанія зовнішньої реклами склала 150-200 мільйонів гривень", — зазначив Біденко.
Редактор: Igor
26-10-2012, 16:29
Коментарів 0 Переглядів 2 128


У Чернівціобленерго оприлюднили графік на завтра


Хоч і загальна кількість відвідувачів зменшилася порівняно з минулим роком, інтерес іноземців зріс.
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
Замість саміту миру – варіанти капітуляції. Блог Ярослава Волощука
Ви помітили, що останніми днями на єдиному марафоні поменшало розмов про другий та наступні саміти миру?
ВІДЕО Переглянути все відео

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.