Фальшиві рейтинги впливають не на виборців, а на спонсорів. Таку думку в ефірі телеканалу ТВі висловила голова правління фонду "Демократичні ініціативи" Ірина Бекешкіна, повідомляє gazeta.ua
"Є такий дуже важливий момент. Про нього давно колись говорив Видрін, що ці "рейтинги" справді не дуже впливають на виборця, але істотно впливають на спонсорів", - пояснила Бекешкіна.
Слід зазначити, що, за словами соціолога, по телевізору часто показують вигадані рейтинги.
"Виходять якісь абсолютно невідомі в соціології люди, які посилаються на якісь контори й інститути, які не мають ніякого відношення до соціології, і оголошують якісь рейтинги", - зазначила експерт.
10-10-2012, 08:37
0
1 603