RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |
Молодий буковинець » Новини України » Партії викинули на виборчу рекламу 800 мільйонів гривень

Партії викинули на виборчу рекламу 800 мільйонів гривень

На 23 вересня партії купили 37 тис рекламних телевізійних рейтингів, більше 100 тис зовнішніх площин і 120 млн кв. м рекламної площі в пресі.

Про це свідчать дані медіаагентства ZenithOptimedia, пише "Комерсант-Україна".

Досі найдорожчими вважалися парламентські вибори 2007 року.

Тоді, згідно з офіційними даними ЦВК, загальний обсяг виборчих фондів 20 партій і блоків становив 581,4 млн гривень, а, за оцінками експертів, їх загальні витрати на рекламу перевищили 800 млн гривень.

У нинішній кампанії на національному рівні активно рекламуються тільки вісім партій, їх загальний медіабюджет вже перевищив 500 млн гривень.

За прогнозами експертів, незабаром ця цифра збільшиться вдвічі - найбільше реклами закуповується саме в останній місяць перед виборами.

Існують і більш песимістичні оцінки зростання рекламного ринку.

ТВ-реклама обходиться політичному рекламодавцю в чотири-п'ять разів дорожче, ніж комерційному.

"Є офіційні ціни, які канали зобов'язані опублікувати в "Голосі України", але ці цифри мають мало спільного з дійсністю. Справжні гроші приходять на телеканал не з виборчих рахунків партій, а безпосередньо, готівкою", - пояснює керівник продажів однієї з найбільших телевізійних груп.

Крім того, як і у випадку з комерційною рекламою, для політичних роликів телеканали застосовують систему націнок.
"Найдорожче партіям обходиться бронювання всього прайм-тайму каналу. Його зазвичай викуповує ПР або партія Наталії Королевської", - додає співрозмовник видання.

Телеканали заробляють на виборах ще й побічно.

У період виборчої кампанії максимально допустимий обсяг реклами був збільшений з 15% до 20%.

Однак за перші три тижні вересня політики використовували тільки 47% цього ресурсу, і канали змогли продати решту часу комерційним рекламодавцям.

Кількість куплених комерційними рекламодавцями пунктів рейтингу в ефірі шести найбільших телеканалів у цей період виросла на 15,7%.

Доходи операторів зовнішньої реклами зростуть значно менше - вони змогли підвищити ціни на 30-40%.

Цей носій значно більше залежить від місцевої влади, ніж ТБ.
Редактор: Igor
2-10-2012, 11:50
Коментарів 0 Переглядів 1 313

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«Зараз найгостріша фаза». Блог Ігоря Буркута
Зараз найактивніша фаза російсько-української війни, яка розпочалася ще у 2014 році
Чому всі заздрять українцям? Блог Ярослава Волощука
Не знаю, чи робив хтось дослідження, хто у світі найбільше задоволений своєю владою
ВІДЕО Переглянути все відео

Провайдер INTELEKT пропонує декілька надійних способів залишатися онлайн незалежно від перебоїв з електропостачанням.

Уже цієї неділі – 24 листопада – у Чернівцях, за сприянням "Словацько-Українського культурно-освітнього товариства", відбудеться зустріч із представниками освітньої програми Free Student.

22 серпня 2023 року Президент України підписав закон, що стосується обов’язкового облаштування бомбосховищ у новобудовах. Як відреагували на ці зміни забудовники й що вони вважають пріоритетним у процесі зведення своїх новобудов, ми поцікавилися у Василя Воєвідка, генерального директора відділу продажів будівельної компанії "Родоліт".

В Україні є чимало компаній, що працюють в галузі архітектурного проєктування та дизайну. У міру того, як між ними зростає конкуренція, підвищується і професійний рівень архітектурних бюро. Про особливості роботи одного з таких чернівецьких бюро ми розпитали у Дарії Олексюк, операційного директора бюро архітектури та дизайну DAR group&partners.