Рекламісти порахували, що найбільше на зовнішню рекламу для передвиборчої агітації за першу половину липня витратила Партія регіонів, КПУ та Віктор Медведчук. Як повідомив ТСН керівник Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко, посилаючись на моніторинг компанії Doors Consulting, ПР витратила на білборди 8 млн, КПУ – 6 млн, Віктор Медведчук – 5 млн.
Крім цього, згідно з моніторингом, продовж першої половини липня на зовнішню рекламу по 2,5 млн грн. витратили партії Наталії Королевської та Віталія Кличка. Реклама опозиції обійшлася ж у 1 млн 250 тис грн.
За словами Біденка, впродовж моніторинга було нараховано не менше 3000 площин реклами Партії регіонів, близько 2500 – Комуністичної партії, 1170 – партії "Україна-вперед!", 2000 – Медведчука, 707 – опозиції. Партія "Удар" лише розпочала розміщення реклами 15 липня, тому, за словами Біденка, кількість щитів нараховувала на момент моніторингу 81.
За словами експерта, на телевізійну рекламу всередньому політичні партії витрачають втричі більше коштів. Тобто виходячи з вищезазначених показників, можна порахувати ці видатки. "Однак тут не враховується джинса, проплачені новини тощо", - уточнив він.
За словами експерта, політичні партії неефективно проводять рекламні кампанії.
"Вони виходять не від ефективності, а від того, скільки в них є грошей. До прикладу, є мільйон на місяць, його ділять на рекламу таким чином: більше на ТБ, менше – на пресу. Цей підхід – аматорський. Рекламу можна порівняти з приготуванням супу: можемо кинути всі інгредієнти одразу, а можемо – поступово. Реклама так само, вона працює за рецептом. А політики за рецептом не працюють. Відповідно вони неефективно витрачають свої гроші. Це – ефект ядерної бомби. Вони кидають рекламу на всіх і отримують певний ефект, який не прогнозується. Він масовий, звичайно, але те, що кошти витрачені ефективно, сказати не можу. У рекламних комерційних кампаніях над таким сміються", – підсумував він.
17-08-2012, 08:04
0
1 504