Від часу запуску у травні нові експреси ламалися майже 10 разів. Але найбільша проблема не потяги - а колія, кажуть залізничники. Бо за законом їздити по ній можна не швидше 70 км/год.
Як повідомляє ТСН.ua, лише у травні-червні на українських коліях були десятки надзвичайних ситуацій. У кращому разі спізнення, у найгіршому – аварія. На щастя, людських жертв у 2012 році не було. Більшість залізничної інфраструктури України є спадком Радянської доби.
"Гуму треба міняти, околодки треба змінювати! Багато роботи! Практично кожен день виїзди, виїзди, виїзди!", - каже монтер колії Максим.
Тим часом підтоптані українські рейки незабаром чекає нове випробовування. Восени тут планують запустити нові потяги зі швидкістю руху 160 кілометрів. А це – уже проблема, визнає монтер Максим. Каже, його ділянку неподалік Запоріжжя інспектують ледь не щороку. І в документах чітко записано – максимальна швидкість руху не може перевищувати 70 км/год. І додає, що вже зараз пасажирські поїзди ходять по цих коліях 100 км/год.
16-07-2012, 21:01
0
1 868