Колії “розлазяться” під швидкісними потягами “Hyundai”

Новини України / новини
1 950
0
Колії “розлазяться” під швидкісними потягами “Hyundai”

Від часу запуску у травні нові експреси ламалися майже 10 разів. Але найбільша проблема не потяги - а колія, кажуть залізничники. Бо за законом їздити по ній можна не швидше 70 км/год.

Як повідомляє ТСН.ua, лише у травні-червні на українських коліях були десятки надзвичайних ситуацій. У кращому разі спізнення, у найгіршому – аварія. На щастя, людських жертв у 2012 році не було. Більшість залізничної інфраструктури України є спадком Радянської доби.

"Гуму треба міняти, околодки треба змінювати! Багато роботи! Практично кожен день виїзди, виїзди, виїзди!", - каже монтер колії Максим.

Тим часом підтоптані українські рейки незабаром чекає нове випробовування. Восени тут планують запустити нові потяги зі швидкістю руху 160 кілометрів. А це – уже проблема, визнає монтер Максим. Каже, його ділянку неподалік Запоріжжя інспектують ледь не щороку. І в документах чітко записано – максимальна швидкість руху не може перевищувати 70 км/год. І додає, що вже зараз пасажирські поїзди ходять по цих коліях 100 км/год.
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

0 коментарів

Ваше ім’я: *
Ваш e-mail: *
Код: Натисніть на зображення, щоб оновити код, якщо він нерозбірливий
Введіть код:


Logo
“Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” та Foreningen Ukrainian Media Fund Nordic в рамках реалізації проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів” в рамках реалізації
грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа.
Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів”


Copyright 2024. Всі права захищені. Використання будь-яких матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється
при розміщенні посилання (для Інтернет-видань - гіперпосилання) на molbuk.ua. Посилання
(гіперпосилання) обов'язкове в незалежності від повного або часткового використання матеріалів.