RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

На вибори викинуть два мільярди доларів

В 2012 році політики виймуть зі своїх кишень на рекламу в тому чи іншому вигляді від 1,8 до 2,3 мільярдів доларів.

Про це йдеться в статті для "Української правди" президента групи SA Political Communications, керівника Асоціації зовнішньої реклами України Артема Біденка.

"Кандидат на мажоритарному окрузі – це від 700 тисяч доларів на півроку, але бажано більше – близько 1,5 мільйона. Помітна участь партії у виборчій кампанії – від 35 мільйонів доларів, але бажано, звичайно, більше. Для деяких грандів вітчизняної політики це "бажано" легко перетворюється в 200 мільйонів доларів на коло", - зазначає Біденко.

"Якісна кампанія для кандидата в мери столиці – до 25 мільйонів у.о. Загалом політики виймуть зі своїх кишень в тому чи іншому вигляді в 2012 році від 1,8 до 2,3 мільярдів доларів на розкрутку себе, своїх проектів, своїх водіїв, масажистів та інших видатних людей", - зазначає він.

На його думку, 60% цих грошей буде витрачено впусту. Як і в попередні роки.

"За кордоном політична реклама, як і комерційна, реалізується за чіткими і прозорими принципами – перемога будь-якою ціною нікого не цікавить, ефективність витрат є базовим мотивом кампанії. Можливо, так склалося тому, що після виборів "відбити" вкладені інвестиції практично нереально. А можливо, причина лежить в небажанні бути посміховиськом: з грошима перемогти навіть ідіот може. Спробуйте без грошей", - пише Біденко.

"В Україні ситуація протилежна, і реклама, яка є на виду, грає тут свою руйнівну роль.

Переважній більшості вітчизняних політиків пряма реклама здається найважливішим і водночас найпростішим елементом виборчої кампанії. Порівнюючи з польовими роботами, пошуком людей для роботи в комісіях, організацією прес-служби, боротьбою з конкурентами і ефективною роздачею гречки – розміщення реклами є банальним і простим", - зазначив він.
Редактор: Igor
11-05-2012, 18:35
Коментарів 0 Переглядів 1 885



Внаслідок аварії кермувальник загинув на місці події, а пасажир отримав травми

Внаслідок аварії загинули 17-річна дівчина та 30-річний чоловік
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.