У Нідерландах на центральних телеканалах з'явилася реклама під назвою "Уутримай його вдома" із закликом до жінок умовити чоловіків не їхати в Україну на Євро-2012 через те, що "ця країна сповнена красивих жінок".
Реклама транслюється у вечірній час на телеканалах NED-1 та NED-2 і належить нідерландській енергетичній компанії Nederlandse Energie Maatschappij (NLE).
У кліпі, який триває 25 секунд, з'являється Пошукова система Google і вводяться слова Ukrainian women. Після цього на екрані з'являється велика кількість фотографій молодих привабливих напіводягнених жінок.
Відеоряд супроводжується жіночим голосом, який може сприйматися як такий, що виражає зневагу та огиду. Далі в кадрі з'являється герой - Хенк Спаан, який на дивані дивиться телевізор, після чого - безпосередньо логотип NLE і зображення пропонованого контракту з подарунком - приладу з виготовлення пива.
Жіночий голос за кадром пояснює, що якщо укласти контракт із компанією на 3 або 5 років, то в подарунок отримаєте прилад з виготовлення пива. "Даруючи цей бар, чоловіків умовляють залишитися вдома, а не їхати в Україну, приймаючу країну, яка, як кажуть, сповнена красивих жінок. Хенк Спаан залишається у себе вдома", - запевняють у компанії.
Міністерство закордонних справ України висловило стурбованість у зв'язку з появою на центральних телеканалах у Нідерландах такої антиреклами.
"Ми вважаємо даний ролик дискримінаційним, таким, який сприяє розпалюванню міжнаціональної ворожнечі, несправедливим щодо України та українців. Ми рішуче будемо домагатися того, щоб він був знятий із ротації", - заявив речник МЗС Дікусаров.
"У Федерації футболу Нідерландів різко засудили вихід цієї реклами та запевнили українську сторону у тому, що ролик був проведений без узгодження з ними, хоча це мало бути зроблено. Також, за словами представника Федерації футболу Нідерландів, у ролику безпідставно розміщений логотип Федерації", - пояснили в МЗС.
За матеріалами korrespondent.net
25-04-2012, 08:32
0
2 116