Інформаційний ефект презентації інвестиційного потенціалу України в столиці Японії Токіо виявився далеко не таким гучним, як про це розповідав керівник Держагентства з інвестицій та управління національними проектами Владислав Каськів, пише "Український тиждень".
Так, зокрема, Каськів назвав роуд-шоу інвестиційного потенціалу України в Токіо "успіхом, що перевершив сподівання". "У нас понад 3,5 тис. публікацій у світових медіа", - похвалився Каськів.
Але ні американська версія Google, ні прямий пошук на сайтах видань Financial Times, Wall Street Journal, The New York Times тощо не знаходив жодних матеріалів про подорож посадовця світовими столицями, які обійшлися платникам податків у 12 млн грн. Усе, про що написала провідна західна преса за останні місяці про Україну, стосується переважно або корупції, або вироку Тимошенко.
Адвокатська фірма "Арцінгер", яка організовувала роуд-шоу, отримала з бюджету мільйони на "джинсу" за кордоном. Однак у цій фірмі так і не показали переліку публікацій, які вони мали розмістити. У самому Держагентстві з інвестицій після тривалих суперечок надали список статей, що ними так вихвалявся Каськів. Однак більша частина з них виявилася звичайним перекладом українських матеріалів на англомовних версіях вітчизняних інтернет-ресурсів.
Чи не єдина публікація в провідному іноземному медіа про українські нацпроекти – на сайті агентства Bloomberg. І йдеться в ній про те, що в України немає грошей на будівництво LNG-термінала.
13-02-2012, 09:02
0
1 636