Історія не належить до улюблених предметів школярів. Не в останню чергу це пов’язано з нудними підручниками.
Такі дані моніторингу шкільних підручників з історії, проведеного групою експертів за підтримки Міжнародного фонду "Відродження". За висновками експертів, підручники написано сухою академічною мовою, яка не відповідає віковим особливостям учнів. Крім того, там надмірно деталізовано події, велика кількість цифр, фактів і дат, що відволікає від загального розуміння історичних процесів і не сприяє засвоєнню матеріалу. Ще одна проблема, на яку звертають увагу дослідники, – це те, як в українських підручниках з історії подається інформація про інші етноси і культури, передусім поляків, росіян, євреїв, кримських татар, молдаван, угорців, румунів, німців.
За словами професора, історика, директора освітньої програми Міжнародного фонду "Відродження" Георгія Касьянова, в шкільних підручниках бракує базової інформації про культуру інших етносів та інформації про взаємодію і взаємовпливи української культури та культури інших народів.
12-01-2012, 19:02
0
2 733