RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

Українці стали частіше ходити в кіно

У 2011 році українці стали частіше ходити в кіно: кількість глядачів в українських кінотеатрах збільшилася на 15% порівняно з 2010 роком.
Про це в інтерв'ю МедіаБізнесу розповів Бoгдан Батрух, генеральний директор кінопрокатної компанії B&H Film Distribution.

Він повідомив, що станом на 1 грудня 2011 року, касові збори в Україні зросли на 25% порівняно з 2010 роком, а кількість глядачів у кінотеатрах збільшилася на 15%.

Бoгдан Батрух також зазначив, що в 2012 році український кіноринок збереже позитивну динаміку зростання.

"Минулого року звучали прогнози, що в 2011 році ринок зросте десь на 27-30%, в 2012-му ця тенденція збережеться. І це дуже позитивний результат для всієї кіноіндустрії, - зазначає Батрух.
Редактор: Igor
21-12-2011, 14:33
Коментарів 0 Переглядів 3 657

• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.