RSS logo rss  |  Вхід: Вхід в Молодий Буковинець
Головна | Війна з Росією | Допомога захисникам | ПРО ЧЕРНІВЦІ | Афіша | Історія успіху | Історія успіху Редакційна політика | Про нас | Підпишись Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів Приєднуйся до читачів
  Новини: Чернівців | України | Світу | » Політика | » Економіка | » Культура | » Спорт | » Здоров'я | » Кримінал | » Життя | » Фото | » Відео |

16% українців, а це понад сім мільйонів, взагалі не користуються мобільними телефонами. Такі результати дослідження, проведеного компанією Research & Branding Group.

За даними соціологів, мають апарат мобільного зв'язку 84% українців, причому кожен десятий респондент має два телефони, а 1,5% українців використовують більше двох мобільних.

У більшості українців (89%) - простий мобільний телефон, 7% використовує смартфон / комунікатор і 3% одночасно володіють простим мобільним телефоном і смартфоном.

77% українців віддає перевагу моноблоку як типу корпусу телефону, 13% - розкладному корпусу, 6% - слайдеру.

Дослідження громадської думки проводилося в період з 27 жовтня по 7 листопада 2011 року в 24-х областях України і АР Крим. Всього було опитано 2079 людей, очікувана середня похибка вибірки становить + -2,2%. Про це повідомляє ТСН.
Редактор: Igor
17-11-2011, 09:02
Коментарів 0 Переглядів 1 703

Теги -
• Новини партнерів
купити айфон 15 у Львові, ціни в Україні

ФОТОРЕПОРТАЖ Переглянути всі фоторепортажі

Олена Рєпіна – випускниця Міжнародної програми "Капеланська академія"


«По ліки їду дев’ять кілометрів». Блог Людмили Осадчук
Як живуть мешканці села Чорнівка, яке приєднали до Чернівецької територіальної громади
Долар не буде вищим за 47 гривень. Блог Богдана Сторощука
Які будуть ціни, курс долара та інфляція у 2025 році
ВІДЕО Переглянути все відео

Паровоз не курсував уже понад 60 років

Чернівецька філія Державного підприємства "Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації" — це надійний партнер із забезпечення точності вимірювань, сертифікації продукції та відповідності стандартам. Філія запрошує до співпраці місцевих виробників, організації та фірми, які займаються виробництвом, експортом та імпортом, реалізацією продукції.

"Профі-Центр" — це не стереотипне середовище для вивчення іноземної. Насамперед це осередок, який має не тільки ефективну навчальну базу, яку може запропонувати студентам, а й відповідні підтвердження цьому.

Кожен маленький гість отримає солодкий подарунок за віршик чи талант. Варто лиш продекламувати віршик чи розповісти, яким чемним був цього року.