
За мінусової температури авто взагалі може не реагувати на спроби запустити двигун. При цьому багато хто знає про проблему з акумулятором, але сподівається, що він ще протягне сезон.
Слабкий акумулятор перед морозами, пише Aвто DREAM з посиланням на Interia.
Як відомо, холод сповільнює хімічні реакції всередині акумулятора. Якщо батарея служить понад п’ять років, перший мороз покаже її справжній стан. У старих авто це відчувається вже при невеликому мінусі.
Щоб зарядити акумулятор, треба діяти спокійно. Спершу обриваємо живлення авто, а вже потім ставимо зарядний пристрій. Плюс з’єднуємо з плюсом, мінус з мінусом. Механіки часто згадують випадки, коли водій торкався клем навмання і спалював блок запобіжників. Таке трапляється навіть на простих моделях.
Після підключення треба почекати. Батарея потребує повільного заряду. Механік СТО в Харкові Олександр П. каже:
"Мінімум пів години – і машина вже бере старт. Але повний цикл займає кілька годин".
Занадто довге заряджання небажане, особливо на старих пристроях без автоматичного вимкнення.
Вимір напруги також бажаний. У добре зарядженому акумуляторі показник сягає близько 12,6 В у спокої. Якщо менше – батарея ще слабка. Важливо, щоб прилад не перегрівав її. Для деяких моделей межа нижча, тому механіки радять не поспішати і не тримати їх на високій напрузі.
Догляд також важливий. Періодично оглядаємо клеми, чистимо їх і не даємо батареї стояти розрядженою. Якщо авто зимує без поїздок, краще зняти акумулятор і заховати в тепло.
Поради водіям:
• Не тягніть з виміром напруги перед морозами.
• Завжди ставте зарядник у правильній послідовності.
• Чисті клеми дають легший запуск мотора.
• Не залишайте машину з ввімкненими фарами навіть на кілька хвилин у холод.
• Тримайте акумулятор у теплі, якщо довго не їздите.
Читайте новини "МБ" у Google News | Facebook | Telegram | Viber | Instagram







