
Якщо виникла потреба збільшити суму лікарняних, то необхідно подати корегуючу заявку-розрахунок на порталі ПФУ.
Як це зробити — розповіли в Пенсійному фонді.
В яких випадках потрібно подавати корегуючу заяву-розрахунок
Підставою для фінансування страхувальників на виплати у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності є заява-розрахунок.
Іноді, після того як роботодавець надіслав заяву-розрахунок до Пенсійного фонду України і вона вже набула статусу Оплачено, з’являється необхідність відкорегувати внесені дані.
Наприклад, може виникнути потреба додаткового фінансування, дозамовлення коштів (Корегування збільшення) чи, навпаки, повернення вже отриманих сум (Корегування зменшення). Або ж (як правило, для паперових листків непрацездатності) виникає необхідність у виправленні інформації про застраховану особу (Корегування несумових параметрів).
Корегування несумових параметрів застосовується для виправлення даних в паперових лікарняних, де помилки виникають, наприклад, в реквізитах документів, особистих даних особи, періодах непрацездатності, відмітках тощо.
Для таких випадків на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано можливість подання корегуючої заяви-розрахунку.
Алгоритм дій для подання корегуючої заяви-розрахунку
1. Зайдіть в особистий кабінет страхувальника на порталі електронних послуг Пенсійного фонду України.
2. На панелі зліва оберіть розділ Заява-розрахунок.
3. У вікні, що спливе, натисніть Пошук та з випадаючого списку скопіюйте номер заяви-розрахунку, яку потрібно відкорегувати.
4. Далі натисніть кнопку Створити нову та оберіть опцію Корегуюча ЗР.
5. У новому вікні введіть попередньо скопійований номер заяви-розрахунку, щодо якої необхідно зробити корегування та натисніть Продовжити.
6. При формуванні корегуючої заяви-розрахунку оберіть необхідний тип корегування з переліку: Корегування зменшення або Корегування збільшення, або Корегування несумових параметрів. Натисніть Продовжити.
7. Після цього у Додатку про тимчасову непрацездатність натисніть піктограму з олівцем.
8. У листку непрацездатності, який з’явиться на екрані, у полі Сума (в гривнях з копійками) (всього) введіть новий коректний запис (повну правильну суму, якщо обрано опцію Корегування збільшення або сторнуючий (від'ємний) запис із знаком -, якщо обрано Корегування зменшення). Відповідні чисельні значення внесіть в поле Сума (в гривнях з копійками) (у т.ч. за рахунок коштів Фонду).
Якщо обрано опцію Корегування несумових параметрів, внесіть виправлену інформацію в поле, яке потребує корегування (наприклад, в реквізити лікарняного, дані про стаж, причину непрацездатності, прізвище тощо).
До корегування зменшення має бути прикріплено скановану копію платіжного доручення, згідно з яким проведено повернення коштів.
9. Внесіть дані в поле Причина розбіжності суми, обравши відповідний запис із випадаючого списку або введіть причину, яка не передбачена в автоматичному режимі, в поле Причина розбіжності суми — інше. Натисніть Продовжити.
10. Після внесення корегуючих даних, натисніть кнопку Сформувати заяву-розрахунок.
11. Перевірте сформовану заяву-розрахунок та натисніть кнопку Підписати та відправити в ПФУ.
12. Корегуюча заява-розрахунок набуває статусу В опрацюванні. Після її прийняття Фондом корегуюча заява-розрахунок набуває статусу Прийнято.
Читайте новини "МБ" у Facebook | Telegram | Viber | Instagram